Gå til innhold

brukere dere fast nick?

Gjest jeg foretrekker å ikke bruke fast nick

Anbefalte innlegg

Gjest jeg foretrekker å ikke bruke fast nick
Skrevet

Er det mange som bruker fast nick, eller skifter dere etter tema?

• Svar 176
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

32

• Babette

28

• morsan

25

• mrxx

14

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fast nick. En meget sjelden gang et anonymt nick, men det er uhyre sjeldent.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Bruker fast nick.

De ytterst få gangene jeg har hatt anonymt nick for anledningen (når jeg har spurt personlige spørsmål) har jeg røpt meg ganske kjapt allikevel.

Jeg trives med fast nick.

Skrevet

Det kommer an på hva jeg svarer på.

Jeg legger ikke ved nick i tråder der jeg kan "identifiseres"

Skrevet

Jeg bruker fast nick 99,9% av tiden. Men hvis jeg skal spørre eller fortelle om noe som er gjenkjenbart for mennesker jeg kjenner (jeg vet jo ikke om naboen er her inne:-) så bruker jeg et anonymt nick for anledningen...

Skrevet

Fast nick, men svarer ikke akkurat så veldig ofte, og stiller svært sjelden spørsmål.

Skrevet

Ja, jeg bruker fast nick. Noen FÅ ganger velger jeg å være helt anonym og bruker noe annet.

Skrevet

Jeg bruker alltid fast nick slik at folk vet hvem som skriver både på godt og vondt

Skrevet

Fast nick nesten alltid,- unntak: sensitive ting, og ved helt insensitive innlegg hvis jeg forteller noe der som identifiserer meg for kjentfolk...

Skrevet

Det kommer alt an på. Enkelte ting er jo mer sensitive enn andre. Og da bytter jeg nick for anledningen.

Skrevet

Ja, jeg bruker fast nick. Noen FÅ ganger velger jeg å være helt anonym og bruker noe annet.

Men vær da obs på at du har en måte å bruke pronomen på som gjør deg lett gjenkjennelig for de observante.

Skrevet

Men vær da obs på at du har en måte å bruke pronomen på som gjør deg lett gjenkjennelig for de observante.

*Humrer* Det er mange som ikke endrer skrivemåten sin og som er meget lett gjenkjennelige selv om de skriver under et annet nick ja. :o)

Jeg gidder stort sett ikke bruke et annet, jeg outer meg selv i tråden før eller siden alikevel. :o)

Gjest varierer,spørs på tema
Skrevet

jeg har to forskjellige til ulikt bruk,men ofte gjør jeg som nå,og oppsummerer innlegget med et engangs nick:P

hidi, the scorpion
Skrevet

*Humrer* Det er mange som ikke endrer skrivemåten sin og som er meget lett gjenkjennelige selv om de skriver under et annet nick ja. :o)

Jeg gidder stort sett ikke bruke et annet, jeg outer meg selv i tråden før eller siden alikevel. :o)

Merkelig, for det klarer alltid jeg òg;) Det er en "dyp" vane å bare trykke rett på "send innlegg" knappen...

Skrevet

Men jeg tror fortsatt at det var du som var påskedama, he he. Og mistanken ble ikke mindre da du fotalte om en operasjon i underlivet rundt den tida. Det passet jo ganske godt inn, siden hanky pankyen foregikk gjennom onani i kor. Jeg glemmer aldri den historien!

Jeg kan som du skjønner være ganske sta og påståelig, og det var noe med den direkte måten i beskrivelsen av hva som hadde foregått som straks fikk meg til å tenke på deg. Du bruker jo å kalle en spade for en spade, for å si det sånn. Jeg husker også at shandy sa det var en kjent doler, og hun var meget skarpsindig. Nå var det jo ikke bare du som var kjent doler og småbarnsmor, da. Men åkke som.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...