Gå til innhold

brukere dere fast nick?

Gjest jeg foretrekker å ikke bruke fast nick

Anbefalte innlegg

Skrevet
  Lillemus skrev (På 27.2.2009 den 18.15):

*Humrer* Det er mange som ikke endrer skrivemåten sin og som er meget lett gjenkjennelige selv om de skriver under et annet nick ja. :o)

Jeg gidder stort sett ikke bruke et annet, jeg outer meg selv i tråden før eller siden alikevel. :o)

Jeg og er sikker på at jeg outer meg på annet nick. Jeg vet til og med hvorfor :o)

• Svar 176
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

32

• Babette

28

• morsan

25

• mrxx

14

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jepp, poster som regel under fast nick. Det har hendt jeg har vært anonym, men det er svært sjelden. Kan faktisk ikke huske sist, tror jeg.

Skrevet
  Babette skrev (På 27.2.2009 den 18.24):

Men jeg tror fortsatt at det var du som var påskedama, he he. Og mistanken ble ikke mindre da du fotalte om en operasjon i underlivet rundt den tida. Det passet jo ganske godt inn, siden hanky pankyen foregikk gjennom onani i kor. Jeg glemmer aldri den historien!

Jeg kan som du skjønner være ganske sta og påståelig, og det var noe med den direkte måten i beskrivelsen av hva som hadde foregått som straks fikk meg til å tenke på deg. Du bruker jo å kalle en spade for en spade, for å si det sånn. Jeg husker også at shandy sa det var en kjent doler, og hun var meget skarpsindig. Nå var det jo ikke bare du som var kjent doler og småbarnsmor, da. Men åkke som.

Jeg var ikke påskedama. :o) Jeg hadde dessuten garantert outet meg selv i tråden om det var meg. :o)

Skrevet

Jeg bruker mitt eget nick i 99,9% av tilfellene.

Skriver jeg om noe sensitivt så kan det hende jeg skifter nick. Men det er mulig er lett gjenkjennelig likevel.. jeg vet ikke..

Skrevet
  Lillemus skrev (På 27.2.2009 den 19.17):

Jeg var ikke påskedama. :o) Jeg hadde dessuten garantert outet meg selv i tråden om det var meg. :o)

Men hvem kan det ha vært da? Husker du historien? (Gudameg så nysgjerrig jeg er, jeg er ikke rett på en flekk).

Skrevet
  Babette skrev (På 27.2.2009 den 19.34):

Men hvem kan det ha vært da? Husker du historien? (Gudameg så nysgjerrig jeg er, jeg er ikke rett på en flekk).

Jeg husker ikke historien fra den gangen det skjedde, men jeg husker at du har tatt opp dette med Lillemus tidligere;-)

Skrevet

Nei, jeg husker ikke engang tråden eller historien jeg... Det må ha gjort veldig dypt inntrykk på deg tydeligvis, du har jo snakket om den tråden mange ganger. :o)

Skrevet
  morsan skrev (På 27.2.2009 den 19.39):

Jeg husker ikke historien fra den gangen det skjedde, men jeg husker at du har tatt opp dette med Lillemus tidligere;-)

Ja, jeg var temmelig sikker på at det var henne.

Historien var slik: To par var på hyttetur i påsken. Så gikk fru X og hr. Y og la seg, mens fru Y og hr. X ble sittende oppe. Her er vi for øvrig ved et punkt som egentlig frikjenner Lillemus, for hun er jo ca. like drikkfeldig som tante Pose. Og det må jo ha vært konsumert noe alkoholholdig for at ting skal ha skjedd uten at det var noe forutgående flørting eller spenning i lufta.

I alle fall: Ting tok litt overhånd, men du må ikke tro de pulte som andre folk. Neida, de satt og onanerte i kor. Dette synes jeg var ganske originalt i en slik setting, og egentlig altfor intimt for to som ikke har snust på hverandre før.

Etterpå angret damen noe så fryktelig, og hun gråt og gråt. Og rakk å røpe i tåreflommen at hun var gift og mor til to små.

Ja, så langflat la hun seg at veldig få fordømte utroskapen hennes. De fleste syntes bare synd på dette mennesket som bare gråt og gråt.

Skrevet

Er det så lenge siden at det ikke er mulig å søke etter innlegget?

Skrevet
  Lillemus skrev (På 27.2.2009 den 19.43):

Nei, jeg husker ikke engang tråden eller historien jeg... Det må ha gjort veldig dypt inntrykk på deg tydeligvis, du har jo snakket om den tråden mange ganger. :o)

Ja, jeg har kjørt meg helt fast i den historien. Antakelig fordi jeg er så nysgjerrig og ikke får fred før jeg vet hvem det var.

Skrevet
  mrxx skrev (På 27.2.2009 den 19.55):

Er det så lenge siden at det ikke er mulig å søke etter innlegget?

Antakelig. Jeg husker ikke når det var og ikke husker jeg nicket hennes. Det var vel noe a la "fortvilet kvinne som angrer".

Jeg kan tippe det var rundt tusenårsskiftet, kanskje endog i 1999. Husker ikke du historien heller?

Skrevet
  Babette skrev (På 27.2.2009 den 19.53):

Historien var slik: To par var på hyttetur i påsken. Så gikk fru X og hr. Y og la seg, mens fru Y og hr. X ble sittende oppe. Her er vi for øvrig ved et punkt som egentlig frikjenner Lillemus, for hun er jo ca. like drikkfeldig som tante Pose. Og det må jo ha vært konsumert noe alkoholholdig for at ting skal ha skjedd uten at det var noe forutgående flørting eller spenning i lufta.

I alle fall: Ting tok litt overhånd, men du må ikke tro de pulte som andre folk. Neida, de satt og onanerte i kor. Dette synes jeg var ganske originalt i en slik setting, og egentlig altfor intimt for to som ikke har snust på hverandre før.

Etterpå angret damen noe så fryktelig, og hun gråt og gråt. Og rakk å røpe i tåreflommen at hun var gift og mor til to små.

Ja, så langflat la hun seg at veldig få fordømte utroskapen hennes. De fleste syntes bare synd på dette mennesket som bare gråt og gråt.

LOL, for en historie og for en herlig fortellerstil du har! :-)

Særlig denne: "Her er vi for øvrig ved et punkt som egentlig frikjenner Lillemus, for hun er jo ca. like drikkfeldig som tante Pose."

*ler fortsatt*

Skrevet
  morsan skrev (På 27.2.2009 den 19.58):

Særlig denne: "Her er vi for øvrig ved et punkt som egentlig frikjenner Lillemus, for hun er jo ca. like drikkfeldig som tante Pose."

*ler fortsatt*

* Ler med*

Skrevet
  Babette skrev (På 27.2.2009 den 19.58):

Antakelig. Jeg husker ikke når det var og ikke husker jeg nicket hennes. Det var vel noe a la "fortvilet kvinne som angrer".

Jeg kan tippe det var rundt tusenårsskiftet, kanskje endog i 1999. Husker ikke du historien heller?

Jeg vet ikke hva dette handler om i det hele tatt, så det er ingen bjeller som ringer her i alle fall. Husker du har skrevet litt om det før, var det noe utroskap?? Hvis så så har jeg ingen tro på at det er Lillemus i alle fall:-)

Men det er innlegg her fra 2003 og kanskje før det også.

Skrevet
  Babette skrev (På 27.2.2009 den 19.58):

Hvis det var i 1999 er jeg i alle fall frikjent - jeg hadde bare ett barn da! :o)

Skrevet
  morsan skrev (På 27.2.2009 den 19.58):

*ler fortsatt*

''Særlig denne: "Her er vi for øvrig ved et punkt som egentlig frikjenner Lillemus, for hun er jo ca. like drikkfeldig som tante Pose."''

Og det verste er jo at akkurat det har hun nok helt rett i. :o)

Skrevet
  Babette skrev (På 27.2.2009 den 19.53):

Hehe, dette mener jeg faktisk å huske, når du snakket om onani, men jeg kommer ikke på noe mer enn hva du skriver her, dette virker bare kjent.

Skrevet
  mrxx skrev (På 27.2.2009 den 20.10):

Jeg vet ikke hva dette handler om i det hele tatt, så det er ingen bjeller som ringer her i alle fall. Husker du har skrevet litt om det før, var det noe utroskap?? Hvis så så har jeg ingen tro på at det er Lillemus i alle fall:-)

Ingen fare for at det var meg - jeg klarer ikke å onanere foran min kjære engang, så hvordan jeg skulle fått det til foran en fremmed eller en jeg kjente litt er helt ubegripelig. :o)

Skrevet
  Lillemus skrev (På 27.2.2009 den 20.12):

''Særlig denne: "Her er vi for øvrig ved et punkt som egentlig frikjenner Lillemus, for hun er jo ca. like drikkfeldig som tante Pose."''

Og det verste er jo at akkurat det har hun nok helt rett i. :o)

:-)

Skrevet
  mrxx skrev (På 27.2.2009 den 20.10):

Ja, den gråtende var gift, og det var mannen i historien også. Jeg tror det var før 2003. Innlegget sto på Samliv, men det er også alt jeg husker. Eller jeg kan huske at det var en litt bråkjekk "oslogutt" som gikk hardt ut mot den gråtende, men da skal jeg si han fikk svar på tiltale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...