Babette Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Hvis det var i 1999 er jeg i alle fall frikjent - jeg hadde bare ett barn da! ) Jeg kan som nevnt ikke huske når det var. Og hvis du bedyrer at det ikke var deg, var det vel ikke det. Det ville jo ikke ha spilt noen rolle for deg nå om du hadde bekreftet det. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Ingen fare for at det var meg - jeg klarer ikke å onanere foran min kjære engang, så hvordan jeg skulle fått det til foran en fremmed eller en jeg kjente litt er helt ubegripelig. ) *hehe* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Jeg kan som nevnt ikke huske når det var. Og hvis du bedyrer at det ikke var deg, var det vel ikke det. Det ville jo ikke ha spilt noen rolle for deg nå om du hadde bekreftet det. Søk opp tråden, please! :-) 0 Siter
Babette Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Ingen fare for at det var meg - jeg klarer ikke å onanere foran min kjære engang, så hvordan jeg skulle fått det til foran en fremmed eller en jeg kjente litt er helt ubegripelig. ) Du får ta det som et kompliment at jeg oppfatter deg som seksuelt frigjort og hemningsløs! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Ja, jeg var temmelig sikker på at det var henne. Historien var slik: To par var på hyttetur i påsken. Så gikk fru X og hr. Y og la seg, mens fru Y og hr. X ble sittende oppe. Her er vi for øvrig ved et punkt som egentlig frikjenner Lillemus, for hun er jo ca. like drikkfeldig som tante Pose. Og det må jo ha vært konsumert noe alkoholholdig for at ting skal ha skjedd uten at det var noe forutgående flørting eller spenning i lufta. I alle fall: Ting tok litt overhånd, men du må ikke tro de pulte som andre folk. Neida, de satt og onanerte i kor. Dette synes jeg var ganske originalt i en slik setting, og egentlig altfor intimt for to som ikke har snust på hverandre før. Etterpå angret damen noe så fryktelig, og hun gråt og gråt. Og rakk å røpe i tåreflommen at hun var gift og mor til to små. Ja, så langflat la hun seg at veldig få fordømte utroskapen hennes. De fleste syntes bare synd på dette mennesket som bare gråt og gråt. *hehe* Flire mæ skakk* Ikke rart du ikke får fred ;-p 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Du får ta det som et kompliment at jeg oppfatter deg som seksuelt frigjort og hemningsløs! *Knegg* 0 Siter
mrxx Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Ja, den gråtende var gift, og det var mannen i historien også. Jeg tror det var før 2003. Innlegget sto på Samliv, men det er også alt jeg husker. Eller jeg kan huske at det var en litt bråkjekk "oslogutt" som gikk hardt ut mot den gråtende, men da skal jeg si han fikk svar på tiltale. Det husker jeg ikke, men når du skrev om onani, så husker jeg noe med noe sånt og hyttetur. Hadde du enda husket ett av nickene så kunne du ha søkt på det. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235766016' post='4100685] Søk opp tråden, please! :-) Denne? http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=1645903 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Denne? http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=1645903 Det må være denne ja... *lese* Takk! Flinke du :-))) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235766320' post='4100691] Det må være denne ja... *lese* Takk! Flinke du :-))) hytte og utroskap var de enkle søkeordene. 0 Siter
Babette Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Det husker jeg ikke, men når du skrev om onani, så husker jeg noe med noe sånt og hyttetur. Hadde du enda husket ett av nickene så kunne du ha søkt på det. Jeg prøvde å søke på Oslogutt, men kom ikke lenger bakover enn 2006. Nicket til hovedpersonen var som nevnt av det provisoriske slaget, og jeg husker ikke ordlyden. Påskedama var bare noe hun ble omtalt som i ettertid. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 hytte og utroskap var de enkle søkeordene. :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Jeg prøvde å søke på Oslogutt, men kom ikke lenger bakover enn 2006. Nicket til hovedpersonen var som nevnt av det provisoriske slaget, og jeg husker ikke ordlyden. Påskedama var bare noe hun ble omtalt som i ettertid. Bikku fant den! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Jeg bruker samme nick en lengre periode før jeg skifter. En sjeden gang bruker jeg tilfeldige nick. Vært her siden 98. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Denne? http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=1645903 Der er den gitt! Men jeg skjønner ikke at Babette mener det der er meg ut fra skrivestilen, jeg ser masse der som jeg ikke hadde kommet til å skrive, tegnsetting og slike ting. Dessuten var jeg ikke seksuelt aktiv på den tiden grunnet problemer med underlivet. ) 0 Siter
Babette Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235766568' post='4100697] Bikku fant den! Ja, det var utrolig bra. Men hvor har jeg det fra at hun gråt, tro? Hun gråter jo ikke i det hele tatt? Så feil kan man huske....Og den småfrekke oslogutten må ha kommet i klammeri med henne i en annen tråd, han er jo ikke på lista i det hele tatt. Men både prust og jeg har replikker der, ser jeg. Og det er riktig historie, ingen tvil om det. 0 Siter
Babette Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Der er den gitt! Men jeg skjønner ikke at Babette mener det der er meg ut fra skrivestilen, jeg ser masse der som jeg ikke hadde kommet til å skrive, tegnsetting og slike ting. Dessuten var jeg ikke seksuelt aktiv på den tiden grunnet problemer med underlivet. ) Her og nå skjønner ikke jeg heller at jeg kunne tro det var deg. Du er herved renvasket, tante Pose! 0 Siter
mrxx Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Jeg prøvde å søke på Oslogutt, men kom ikke lenger bakover enn 2006. Nicket til hovedpersonen var som nevnt av det provisoriske slaget, og jeg husker ikke ordlyden. Påskedama var bare noe hun ble omtalt som i ettertid. Husker du om du svarte i tråden selv da? I så fall kan du gå bakerst i søket og lete derfra. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Husker du om du svarte i tråden selv da? I så fall kan du gå bakerst i søket og lete derfra. http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=1645903 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Ja, det var utrolig bra. Men hvor har jeg det fra at hun gråt, tro? Hun gråter jo ikke i det hele tatt? Så feil kan man huske....Og den småfrekke oslogutten må ha kommet i klammeri med henne i en annen tråd, han er jo ikke på lista i det hele tatt. Men både prust og jeg har replikker der, ser jeg. Og det er riktig historie, ingen tvil om det. Du satt og drakk, og var småkåt, fant deg en tilfeldig oslogutt og lot det stå til ;-P Deretter gråt du litt, la deg bak ryggen til Trefilov, og onanere deg i søvn, og kombinerte dine opplevelser med denne historien.... Det bare _må_ være forklaringen...! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.