Gå til innhold

brukere dere fast nick?

Gjest jeg foretrekker å ikke bruke fast nick

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Der er den gitt! Men jeg skjønner ikke at Babette mener det der er meg ut fra skrivestilen, jeg ser masse der som jeg ikke hadde kommet til å skrive, tegnsetting og slike ting.

Dessuten var jeg ikke seksuelt aktiv på den tiden grunnet problemer med underlivet. :o)

Damen skreiv "værre", og en sånn skrivefeil har jeg aldri sett hos deg.

• Svar 176
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

32

• Babette

28

• morsan

25

• mrxx

14

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235767163' post='4100706]

Du satt og drakk, og var småkåt, fant deg en tilfeldig oslogutt og lot det stå til ;-P

Deretter gråt du litt, la deg bak ryggen til Trefilov, og onanere deg i søvn, og kombinerte dine opplevelser med denne historien.... Det bare _må_ være forklaringen...!

*Ha ha* Jeg registrerte også at Babette skreiv det om småkåt etter alkohol ;)

mil1365380270
Skrevet

Du satt og drakk, og var småkåt, fant deg en tilfeldig oslogutt og lot det stå til ;-P

Deretter gråt du litt, la deg bak ryggen til Trefilov, og onanere deg i søvn, og kombinerte dine opplevelser med denne historien.... Det bare _må_ være forklaringen...!

Hi-hi!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg bruker stort sett bare dette nicket, men en og annen gang er jeg anonym om temaet er litt så der...

Skrevet

Ja sånn var det!

Skrevet

Husker du om du svarte i tråden selv da? I så fall kan du gå bakerst i søket og lete derfra.

Tråden er funnet, og selve historien var som jeg sa, men hun gråt ikke, og hun var samboer, ikke gift.

Skrevet

Tråden er funnet, og selve historien var som jeg sa, men hun gråt ikke, og hun var samboer, ikke gift.

Hehe, når jeg leser innlegget så husker jeg det, men jeg skjønner ikke hvorfor dette har festet seg slik hos deg, det har vært mange innlegg som er mye verre enn dette.

Skrevet

''Damen skreiv "værre", ''

En interessant observasjon. Men Solveig Vennesland skrev også "værre", og mange med henne. Dessverre. Eller dessværre. (Det har jeg aldri sett noen skrive, har du?)

Skrevet

*Ha ha* Jeg registrerte også at Babette skreiv det om småkåt etter alkohol ;)

*s*

Skrevet

Hehe, greit oppsummert.

Skrevet

Hi-hi!

Babette må ha vanskelig for å skille klinten fra hveten... *sukker oppgitt* ;-)

Skrevet

Jeg så flere andre varianter jeg aldri ville brukt, denne bl.a.:

'' verdens dårligste samvittighet( Med rette!)''

Jeg er velig bevisst på hvordan jeg plasserer tegn, her ( ) og at det ikke skulle vært stor forbokstav i med i parentesen f.eks. :o)

Skrevet

Hehe, greit oppsummert.

Ja, jeg er god på oppsummeringer ;-) dvs, det er et par andre ting jeg duger til også... ;D

Skrevet

Hehe, når jeg leser innlegget så husker jeg det, men jeg skjønner ikke hvorfor dette har festet seg slik hos deg, det har vært mange innlegg som er mye verre enn dette.

Nei, du sier noe. Det er ikke så lett å forklare hvorfor denne historien har gjort så sterkt inntrykk. Det må ha vært onaniscenen. Jeg ser for meg at det brant på peisen, og at det snorket fra soverommene. Ingen hadde tatt oppvasken etter middagen, og hytta hadde utedass.

Skrevet

Nei, du sier noe. Det er ikke så lett å forklare hvorfor denne historien har gjort så sterkt inntrykk. Det må ha vært onaniscenen. Jeg ser for meg at det brant på peisen, og at det snorket fra soverommene. Ingen hadde tatt oppvasken etter middagen, og hytta hadde utedass.

''Det må ha vært onaniscenen. Jeg ser for meg at det brant på peisen, og at det snorket fra soverommene. Ingen hadde tatt oppvasken etter middagen, og hytta hadde utedass.''

*Ler så jeg rister*

Skrevet

*fnis'er....*

Skrevet

Jeg så flere andre varianter jeg aldri ville brukt, denne bl.a.:

'' verdens dårligste samvittighet( Med rette!)''

Jeg er velig bevisst på hvordan jeg plasserer tegn, her ( ) og at det ikke skulle vært stor forbokstav i med i parentesen f.eks. :o)

Det er bare en ting som plutselig slår meg: Dette mennesket har jo levd med saken i seks års tid nå, og livet har sikkert stabilisert seg, om hun nå fortalte det eller ikke.

Og så plutselig, på en ellers hyggelig fredagskveld, dukker marerittepisoden fram, med full analyse om hvem det kan være. Huff. Jeg tror mi helg hadde blitt litt redusert om det hadde vært meg, gitt.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235768032' post='4100730]

Ja, jeg er god på oppsummeringer ;-) dvs, det er et par andre ting jeg duger til også... ;D

Hehe, det tviler jeg ikke på.

Forøvrig så har jeg ledd så tårene trillet her, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...