AneM1365380603 Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Der er den gitt! Men jeg skjønner ikke at Babette mener det der er meg ut fra skrivestilen, jeg ser masse der som jeg ikke hadde kommet til å skrive, tegnsetting og slike ting. Dessuten var jeg ikke seksuelt aktiv på den tiden grunnet problemer med underlivet. ) Damen skreiv "værre", og en sånn skrivefeil har jeg aldri sett hos deg. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235767163' post='4100706] Du satt og drakk, og var småkåt, fant deg en tilfeldig oslogutt og lot det stå til ;-P Deretter gråt du litt, la deg bak ryggen til Trefilov, og onanere deg i søvn, og kombinerte dine opplevelser med denne historien.... Det bare _må_ være forklaringen...! *Ha ha* Jeg registrerte også at Babette skreiv det om småkåt etter alkohol 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235767163' post='4100706] Du satt og drakk, og var småkåt, fant deg en tilfeldig oslogutt og lot det stå til ;-P Deretter gråt du litt, la deg bak ryggen til Trefilov, og onanere deg i søvn, og kombinerte dine opplevelser med denne historien.... Det bare _må_ være forklaringen...! Hi-hi! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Jeg bruker stort sett bare dette nicket, men en og annen gang er jeg anonym om temaet er litt så der... 0 Siter
Babette Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235767163' post='4100706] Du satt og drakk, og var småkåt, fant deg en tilfeldig oslogutt og lot det stå til ;-P Deretter gråt du litt, la deg bak ryggen til Trefilov, og onanere deg i søvn, og kombinerte dine opplevelser med denne historien.... Det bare _må_ være forklaringen...! Ja sånn var det! 0 Siter
Babette Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Husker du om du svarte i tråden selv da? I så fall kan du gå bakerst i søket og lete derfra. Tråden er funnet, og selve historien var som jeg sa, men hun gråt ikke, og hun var samboer, ikke gift. 0 Siter
mrxx Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=1645903 Jeg fant ut etter hvert at du fant innlegget:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Tråden er funnet, og selve historien var som jeg sa, men hun gråt ikke, og hun var samboer, ikke gift. Hehe, når jeg leser innlegget så husker jeg det, men jeg skjønner ikke hvorfor dette har festet seg slik hos deg, det har vært mange innlegg som er mye verre enn dette. 0 Siter
Babette Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Damen skreiv "værre", og en sånn skrivefeil har jeg aldri sett hos deg. ''Damen skreiv "værre", '' En interessant observasjon. Men Solveig Vennesland skrev også "værre", og mange med henne. Dessverre. Eller dessværre. (Det har jeg aldri sett noen skrive, har du?) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 *Ha ha* Jeg registrerte også at Babette skreiv det om småkåt etter alkohol *s* 0 Siter
mrxx Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235767163' post='4100706] Du satt og drakk, og var småkåt, fant deg en tilfeldig oslogutt og lot det stå til ;-P Deretter gråt du litt, la deg bak ryggen til Trefilov, og onanere deg i søvn, og kombinerte dine opplevelser med denne historien.... Det bare _må_ være forklaringen...! Hehe, greit oppsummert. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Hi-hi! Babette må ha vanskelig for å skille klinten fra hveten... *sukker oppgitt* ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Damen skreiv "værre", og en sånn skrivefeil har jeg aldri sett hos deg. Jeg så flere andre varianter jeg aldri ville brukt, denne bl.a.: '' verdens dårligste samvittighet( Med rette!)'' Jeg er velig bevisst på hvordan jeg plasserer tegn, her ( ) og at det ikke skulle vært stor forbokstav i med i parentesen f.eks. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Hehe, greit oppsummert. Ja, jeg er god på oppsummeringer ;-) dvs, det er et par andre ting jeg duger til også... ;D 0 Siter
Babette Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Hehe, når jeg leser innlegget så husker jeg det, men jeg skjønner ikke hvorfor dette har festet seg slik hos deg, det har vært mange innlegg som er mye verre enn dette. Nei, du sier noe. Det er ikke så lett å forklare hvorfor denne historien har gjort så sterkt inntrykk. Det må ha vært onaniscenen. Jeg ser for meg at det brant på peisen, og at det snorket fra soverommene. Ingen hadde tatt oppvasken etter middagen, og hytta hadde utedass. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Nei, du sier noe. Det er ikke så lett å forklare hvorfor denne historien har gjort så sterkt inntrykk. Det må ha vært onaniscenen. Jeg ser for meg at det brant på peisen, og at det snorket fra soverommene. Ingen hadde tatt oppvasken etter middagen, og hytta hadde utedass. ''Det må ha vært onaniscenen. Jeg ser for meg at det brant på peisen, og at det snorket fra soverommene. Ingen hadde tatt oppvasken etter middagen, og hytta hadde utedass.'' *Ler så jeg rister* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Nei, du sier noe. Det er ikke så lett å forklare hvorfor denne historien har gjort så sterkt inntrykk. Det må ha vært onaniscenen. Jeg ser for meg at det brant på peisen, og at det snorket fra soverommene. Ingen hadde tatt oppvasken etter middagen, og hytta hadde utedass. *fnis'er....* 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Jeg så flere andre varianter jeg aldri ville brukt, denne bl.a.: '' verdens dårligste samvittighet( Med rette!)'' Jeg er velig bevisst på hvordan jeg plasserer tegn, her ( ) og at det ikke skulle vært stor forbokstav i med i parentesen f.eks. ) Det er bare en ting som plutselig slår meg: Dette mennesket har jo levd med saken i seks års tid nå, og livet har sikkert stabilisert seg, om hun nå fortalte det eller ikke. Og så plutselig, på en ellers hyggelig fredagskveld, dukker marerittepisoden fram, med full analyse om hvem det kan være. Huff. Jeg tror mi helg hadde blitt litt redusert om det hadde vært meg, gitt. 0 Siter
mrxx Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235768032' post='4100730] Ja, jeg er god på oppsummeringer ;-) dvs, det er et par andre ting jeg duger til også... ;D Hehe, det tviler jeg ikke på. Forøvrig så har jeg ledd så tårene trillet her, hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.