Gå til innhold

brukere dere fast nick?

Gjest jeg foretrekker å ikke bruke fast nick

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, det tviler jeg ikke på.

Forøvrig så har jeg ledd så tårene trillet her, hehe.

Hvilket ledd gråter? *trøste*

• Svar 176
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

32

• Babette

28

• morsan

25

• mrxx

14

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Det er veldig sjeldent jeg skriver anonyme innlegg her.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235768643' post='4100741]

Hvilket ledd gråter? *trøste*

Går litt fort i svingene av og til, ...............husk at det er ikke det samme som å hoppe av i svingen.

AneM1365380603
Skrevet

''Damen skreiv "værre", ''

En interessant observasjon. Men Solveig Vennesland skrev også "værre", og mange med henne. Dessverre. Eller dessværre. (Det har jeg aldri sett noen skrive, har du?)

"Dessværre" er en variant jeg ikke har sett så ofte, men det er likevel et ord mange skriver feil.

Skrevet

Nei, du sier noe. Det er ikke så lett å forklare hvorfor denne historien har gjort så sterkt inntrykk. Det må ha vært onaniscenen. Jeg ser for meg at det brant på peisen, og at det snorket fra soverommene. Ingen hadde tatt oppvasken etter middagen, og hytta hadde utedass.

Jeg hater snorking, så jeg hadde ikke fått den opp på grunn av det, selv om det hadde vært en betryggende lyd i den situasjonen.

candyqueen_83
Skrevet

Men jeg tror fortsatt at det var du som var påskedama, he he. Og mistanken ble ikke mindre da du fotalte om en operasjon i underlivet rundt den tida. Det passet jo ganske godt inn, siden hanky pankyen foregikk gjennom onani i kor. Jeg glemmer aldri den historien!

Jeg kan som du skjønner være ganske sta og påståelig, og det var noe med den direkte måten i beskrivelsen av hva som hadde foregått som straks fikk meg til å tenke på deg. Du bruker jo å kalle en spade for en spade, for å si det sånn. Jeg husker også at shandy sa det var en kjent doler, og hun var meget skarpsindig. Nå var det jo ikke bare du som var kjent doler og småbarnsmor, da. Men åkke som.

Påskedama?

AneM1365380603
Skrevet

Nei, du sier noe. Det er ikke så lett å forklare hvorfor denne historien har gjort så sterkt inntrykk. Det må ha vært onaniscenen. Jeg ser for meg at det brant på peisen, og at det snorket fra soverommene. Ingen hadde tatt oppvasken etter middagen, og hytta hadde utedass.

Hun hadde den vel i munnen i to sekunder også ;O

Skrevet

Går litt fort i svingene av og til, ...............husk at det er ikke det samme som å hoppe av i svingen.

*s*

mil1365380270
Skrevet

Sånn så jeg det for meg også, leste det for første gang i kveld. Håper vedkommende tar oppfordringen(!) og forteller hvordan formiddagen og frokosten dagen derpå forløp...? Matlyst, blikkontakt m.m. rundt bordet¨.... *nysgjerrig*

candyqueen_83
Skrevet

Der er den gitt! Men jeg skjønner ikke at Babette mener det der er meg ut fra skrivestilen, jeg ser masse der som jeg ikke hadde kommet til å skrive, tegnsetting og slike ting.

Dessuten var jeg ikke seksuelt aktiv på den tiden grunnet problemer med underlivet. :o)

Jeg hadde heller aldri trodd det var deg. Ganske annerledes skrivemåte.

Skrevet

Sånn så jeg det for meg også, leste det for første gang i kveld. Håper vedkommende tar oppfordringen(!) og forteller hvordan formiddagen og frokosten dagen derpå forløp...? Matlyst, blikkontakt m.m. rundt bordet¨.... *nysgjerrig*

Bra det er flere enn meg som er nysgjerrig. Vi kan jo lage film av historien, med mrxx i rollen som elskeren som ikke får den opp p.g.a. snorkelyder. Det ender med at den må spjelkes med fliser som spikkes fra peisveden.

Skrevet

Hun hadde den vel i munnen i to sekunder også ;O

To sekunder er veldig kort tid. Nesten som om hun brant seg. Eller som et smaskekyss.

Skrevet

Bra det er flere enn meg som er nysgjerrig. Vi kan jo lage film av historien, med mrxx i rollen som elskeren som ikke får den opp p.g.a. snorkelyder. Det ender med at den må spjelkes med fliser som spikkes fra peisveden.

*hehehe* Mrxx stiller nok villig opp! :-)

Skrevet

Jeg så flere andre varianter jeg aldri ville brukt, denne bl.a.:

'' verdens dårligste samvittighet( Med rette!)''

Jeg er velig bevisst på hvordan jeg plasserer tegn, her ( ) og at det ikke skulle vært stor forbokstav i med i parentesen f.eks. :o)

...men her kunne man jo tenke seg at den som er redd for å bli avslørt går inn for å skrive annerledes enn vanlig;-)

AneM1365380603
Skrevet

To sekunder er veldig kort tid. Nesten som om hun brant seg. Eller som et smaskekyss.

En angrende synder sier selvsagt to sekunder. Viljen hennes vil ikke huske mer, hun var for full til å huske, eller hun var rett og slett for voldsom slik at han fjernet den fra åstedet.

mil1365380270
Skrevet

Lillemus med trefliser i t......tommelen ;-)

Skrevet

Du husker det sikkert ekstra godt fordi du trodde du visste hvem det var! ;-)

mil1365380270
Skrevet

Eller hun ikke orket gape så mye, og at det forklarer resten av hendelsesforløpet.... Mangel på hendelser altså...

Skrevet

Du får legge inn et svar til trådstarter i tråden, og se om du får respons! :-)

Skrevet

En angrende synder sier selvsagt to sekunder. Viljen hennes vil ikke huske mer, hun var for full til å huske, eller hun var rett og slett for voldsom slik at han fjernet den fra åstedet.

Jeg synes jo egentlig hele historien var et hendelig uhell og lite å skrike opp for. Såpass må man nesten regne med på hyttetur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...