Gjest Geir Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Eg bruker alltid faste nick, men eg veklser mellom de. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Grunnet slitasje i mitt gamle nick har jeg i lengre tid latt ShitDiddleyDo hvile, og aktivt brukt mine andre nick, altså nickene togli, Dorthe, Saphira, Shira, midia, mora2 og en håndfull andre nick, men nå føler jeg slitasjen også i disse, og jeg vil en stund la dem hvile. Spesielt mora2 begynner å bli forferdelig rusten i kantene. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Grunnet slitasje i mitt gamle nick har jeg i lengre tid latt ShitDiddleyDo hvile, og aktivt brukt mine andre nick, altså nickene togli, Dorthe, Saphira, Shira, midia, mora2 og en håndfull andre nick, men nå føler jeg slitasjen også i disse, og jeg vil en stund la dem hvile. Spesielt mora2 begynner å bli forferdelig rusten i kantene. Haha, din kødd! ;0) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Haha, din kødd! ;0) Hvor er kjevleavataren min når jeg trenger den? :sdd: Funker ikke. :/ 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Hvor er kjevleavataren min når jeg trenger den? :sdd: Funker ikke. :/ Hehe! Du får en :Ylvali: av meg. ;0) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Grunnet slitasje i mitt gamle nick har jeg i lengre tid latt ShitDiddleyDo hvile, og aktivt brukt mine andre nick, altså nickene togli, Dorthe, Saphira, Shira, midia, mora2 og en håndfull andre nick, men nå føler jeg slitasjen også i disse, og jeg vil en stund la dem hvile. Spesielt mora2 begynner å bli forferdelig rusten i kantene. *brøler av latter* (oh shit, ikke, lov å bruke flere nick i samme tråd ;o) ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Grunnet slitasje i mitt gamle nick har jeg i lengre tid latt ShitDiddleyDo hvile, og aktivt brukt mine andre nick, altså nickene togli, Dorthe, Saphira, Shira, midia, mora2 og en håndfull andre nick, men nå føler jeg slitasjen også i disse, og jeg vil en stund la dem hvile. Spesielt mora2 begynner å bli forferdelig rusten i kantene. Du er ikke sann. LOL. :sdd: :popcorn: 0 Siter
mrxx Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Ja, jeg så en dokumentar om det en gang, om at man hadde slike "ekstra-damer" som ikke er med på selve filmen, men hvis jobb er å sørge for at karen er som i en viss Turboneger-sang når det er klart for action! ;-) Et par slike damer skal jeg foreslå for kona at vi skaffer oss, så hun sllipper å gjøre alt................*snill* 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Et par slike damer skal jeg foreslå for kona at vi skaffer oss, så hun sllipper å gjøre alt................*snill* Har hun problemer med å holde følge? Da burde du tipse henne om at hun bør begynne å _snorke_!! ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Har hun problemer med å holde følge? Da burde du tipse henne om at hun bør begynne å _snorke_!! ;-) Jeg prøver å jo hjelpe henne med det meste vet du, husarbeid, bilen, vaske klær osv, så jeg vil jo selvsagt hjelpe henne her også:-) 0 Siter
Gjest takker og bukker Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 ''Damen skreiv "værre", '' En interessant observasjon. Men Solveig Vennesland skrev også "værre", og mange med henne. Dessverre. Eller dessværre. (Det har jeg aldri sett noen skrive, har du?) '' En interessant observasjon. Men Solveig Vennesland skrev også "værre", og mange med henne. Dessverre. Eller dessværre. (Det har jeg aldri sett noen skrive, har du?) '' Vet du hva, nå må jeg bare si tusen takk. Jeg sliter veldig med "verre" og "værre". Jeg vet jeg sliter med det, og tenker nøye hver gang, og ender stort sett alltid pp med å skrive feil. Men jeg har aldri selv tenkt på koblingen til dessverre. Nå skal jeg alltid tenke på _det_ når jeg begynner å lure, og da sier det seg jo selv. Verre skrives verre 0 Siter
Gjest Så sånn er det Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Jeg er for paranoid til å bruke fast nick... Så veksler hele tiden med ulike signaturer. 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 '' En interessant observasjon. Men Solveig Vennesland skrev også "værre", og mange med henne. Dessverre. Eller dessværre. (Det har jeg aldri sett noen skrive, har du?) '' Vet du hva, nå må jeg bare si tusen takk. Jeg sliter veldig med "verre" og "værre". Jeg vet jeg sliter med det, og tenker nøye hver gang, og ender stort sett alltid pp med å skrive feil. Men jeg har aldri selv tenkt på koblingen til dessverre. Nå skal jeg alltid tenke på _det_ når jeg begynner å lure, og da sier det seg jo selv. Verre skrives verre ''Verre skrives verre :)'' Ja, verre er det ikke! :-) 0 Siter
Babette Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 '' En interessant observasjon. Men Solveig Vennesland skrev også "værre", og mange med henne. Dessverre. Eller dessværre. (Det har jeg aldri sett noen skrive, har du?) '' Vet du hva, nå må jeg bare si tusen takk. Jeg sliter veldig med "verre" og "værre". Jeg vet jeg sliter med det, og tenker nøye hver gang, og ender stort sett alltid pp med å skrive feil. Men jeg har aldri selv tenkt på koblingen til dessverre. Nå skal jeg alltid tenke på _det_ når jeg begynner å lure, og da sier det seg jo selv. Verre skrives verre Bare hyggelig! Og du har helt rett i at det er mye lettere å huske noe når man har noe å knytte det til. 0 Siter
Speak Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Men vær da obs på at du har en måte å bruke pronomen på som gjør deg lett gjenkjennelig for de observante. De som vil kan nok analysere dette. Så om de vil, så må de få lov til det:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Grunnet slitasje i mitt gamle nick har jeg i lengre tid latt ShitDiddleyDo hvile, og aktivt brukt mine andre nick, altså nickene togli, Dorthe, Saphira, Shira, midia, mora2 og en håndfull andre nick, men nå føler jeg slitasjen også i disse, og jeg vil en stund la dem hvile. Spesielt mora2 begynner å bli forferdelig rusten i kantene. Hehe,- men hvor har det blitt av signaturen din,- hadde du ikke et eller annet spesielt med den? Noe du avsluttet alle innlegg med... Eller blander jeg deg sammen med en annen? (_Kan_ det være mulig..?) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Bruker fast nick i drøyt 80 % av tida, tenker jeg, men tar engangsnick når jeg ønsker å være enda mer anonym. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.