Gjest Uff! Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 I natt drømte jeg at jeg satt på et do og tisset. Så våkna jeg og oppdaget at det var vått i senga,tenk om jeg hadde sovet borte. Dette var forferdelig flaut men er det noe å gjøre med det? Kan ikke kontrollere hva jeg gjør i søvne. 0 Siter
Bookworm Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Om det er noe å gjøre med det? Har du ikke allerede tisset i senga da? Skift sengetøy du...:-) 0 Siter
Gjest litt anonym nå ja Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Sånt kan skje fra tid til annen. Jeg har aldri vært sengevæter, men noe lignende har skjedd meg tre ganger på 15 år. 0 Siter
Gjest Uff! Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Om det er noe å gjøre med det? Har du ikke allerede tisset i senga da? Skift sengetøy du...:-) Det gjorde jeg i natt : - ) Tenkte mer på forebygging jeg. 0 Siter
Gjest Uff! Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Sånt kan skje fra tid til annen. Jeg har aldri vært sengevæter, men noe lignende har skjedd meg tre ganger på 15 år. Husker det skjedde da jeg var liten. Drømte at jeg gikk på do så kom det i senga,enda verre nå som jeg er voksen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Det gjorde jeg i natt : - ) Tenkte mer på forebygging jeg. Sørg for at det siste du gjør før du legger deg er å tisse og unngå å drikke mye om kvelden. ) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Det gjorde jeg i natt : - ) Tenkte mer på forebygging jeg. Unngå å drikke vanndrivende på kvelden, drikk heller vann. Så går du på do en ekstra gang før du legger deg. ) 0 Siter
Gjest Uff! Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Sørg for at det siste du gjør før du legger deg er å tisse og unngå å drikke mye om kvelden. ) Får gjøre det. 0 Siter
Gjest Uff! Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Unngå å drikke vanndrivende på kvelden, drikk heller vann. Så går du på do en ekstra gang før du legger deg. ) Får gjøre det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Ikke drikk etter sju om kvelden og unngå alkohol 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Dette opplevde jeg rett som det var da jeg var mellom 7 og 12 år... I forrige uke var jeg småsyk, sov på sofaen og drømte at jeg måtte spytte ut noe ekkelt jeg hadde i munnen. Jeg vokna med spytt nedover halsen.... æsj!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.