janzone Skrevet 1. august 2001 Del Skrevet 1. august 2001 Jeg trener hver morgen før jobb; fire ganger styrke og en gang kondis. Jeg ønsker å begynne å ta et kosttilskudd / proteindrikk for å bedre resultatene. Hvilket bør jeg velge, og når bør jeg ta det? Like etter trening, eller sent på ettermiddagen? Holder det med ett slikt måltid? Takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 1. august 2001 Del Skrevet 1. august 2001 Det viktigste er å finne ut hvor mange proteiner du får i deg hver dag før du evt. kjøper proteinpulver. Jeg eier ikke kjennskap til dine målsetninger, men jeg vil tro det er økt muskelmasse. Får du dermed i deg for mye proteiner kan du fettprosenten din øke. Derfor er det viktig å finne ut hvor mye du får i deg fra før av. Du bør får i deg 2.0-2.5 gram protein per kilokroppsvekt daglig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janzone Skrevet 1. august 2001 Forfatter Del Skrevet 1. august 2001 Det viktigste er å finne ut hvor mange proteiner du får i deg hver dag før du evt. kjøper proteinpulver. Jeg eier ikke kjennskap til dine målsetninger, men jeg vil tro det er økt muskelmasse. Får du dermed i deg for mye proteiner kan du fettprosenten din øke. Derfor er det viktig å finne ut hvor mye du får i deg fra før av. Du bør får i deg 2.0-2.5 gram protein per kilokroppsvekt daglig. Tusen takk for svar. Kan jeg tolke det dit hen at jeg med 75 kg. trenger 150-187 gram protein hver dag, og dette spredd jevnest mulig over dagen, f.eks. 35 g. pr. måltid fem ganger om dagen? Finnes det en oversikt/hjelp til å sette sammen forskjellige typer måltider med dette protein-innholdet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Hei, du bør bruke gainer og protein + vitaminer/mineraler. Inntaket bør foregå i henhold til kostholdet ditt. Kostholdet og bruken av tilskudd bør absolutt planlegges og settes i program for at du skal få full effekt. I mitt arbeide på trim.no går mine erfaringer på at bruken av tilskuddene er like viktig som tilskuddet selv. Alt om trening: http://www.trim.no/ Kroppsbygging & fitness: http://www.iform.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.