Gå til innhold

Hvor lenge kan man klare seg uten søvn?

Anbefalte innlegg

Gjest insomnia2
Skrevet

er i en søvnløs periode. I natt sov jeg ikke i det hele tatt og er redd for at det samme skal skje i natt, siden jeg skal jobbe to dager på rad. Jeg føler meg dødstrøtt men har så mange tanker i hodet at jeg ikke klarer å falle til ro.

Hvor mange dager kan jeg gå uten søvn før jeg klapper sammen?

Skrevet

Tror det er veldig individuelt... noen takler ikke én søvnløs natt, andre kan være våkne i dagesvis...

Gjest nei!!!!
Skrevet

Vel, hvis du lurer på om det er dødelig å ikke sove, så er det ikke det ...

Gjest søvnplager er noe herk:((
Skrevet

varierer nok.men selv har jeg tilslutt blitt så ovetrøtt og utmattet at jeg har blitt lagt inn på sykehus uten mer enn få timer på en hel uke.trengte da ro og hvile.og fikk med meg resept på passende medisiner når jeg dro hjem

Skrevet

Det er fælt å være søvnløs. Jeg klapper ikke sammen for når jeg først sovner, så kan jeg sove i 15 timer uten problem. Men jeg kan være våken et par døgn uten å sove og så sove en halv time og så er jeg våken igjen. Men jeg blir skikkelig uggen av det så som oftest tar jeg noe å sove på.

Skrevet

Tror det er veldig individuelt... noen takler ikke én søvnløs natt, andre kan være våkne i dagesvis...

Det tror jeg også. Det virker særs individuelt hvor mye en tåler når det gjelder mangel på søvn, press og psykiske påkjenninger. Jeg tror hver og en må tenke på sin historie og sine tidligere erfaringer for å vite omtrent hvor grensa går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...