Gjest hilsen jente 16 og et halvt Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Har prøvd gang på gang å logge inn med kodene jeg søkte med i fjor, men kommer ikke inn. Får beskjed om at jeg er tidligere registrert og må logge inn med kodene fra før. Har alt skriftlig, så jeg vet at kodene er riktig. Får bare opp at det er feil id eller passord. Søknadsfristen er jo 1.mars, hva gjør jeg? risikerer jeg nå å ikke få skoleplass til høsten? Hjelp!!!!! 0 Siter
mrxx Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Du tar ikke feil med store og små bokstaver eller tar feil av null og o? eller noe i den duren? 0 Siter
Gjest Ino Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Hvis det du har ikke virker så ville jeg forsøkt meg med valget "glemt passord" først. Hvis det heller ikke går bra, forsøk med " ny bruker". Det står på siden at "Har du ikke fått brukernavn og passord, velg «jeg er ny bruker»." Forsøk å få lagt inn søknaden... (fristen er 2. mars i år pga at 1. mars er søndag) Hvis ingenting hjelper og det ikke er mulig å få tak i noen telefonnr. eller mail i helgen ( er det helgevakt når det er sist helg for søknad???) Det står også at "I noen fylker kan du sende papirsøknad. Rådgiver på skolen din og inntakskontoret kan fortelle deg om dette gjelder i hjemfylket ditt." Gå inn på www.vilbli.no og sjekk om du finner noe for ditt fylke.. Hvis de er mulig i ditt fylke, skriv søknad på papir og få det levert til postkassen til inntakskontoret i løpet av helgen....(event. få det sendt med kvittering på posten i morgen) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.