Gå til innhold

Shampoo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en dagligshampoo, og en annen du bruker når du skal fjonge deg opp?

Jeg husker ei venninne som alltid brukte Response-shampoo til daglig, og en dyyyyr frisørshampoo når vi skulle ut på by'n (vi var 18 år). Jeg husker jeg var overraska, hehe - hjemme hos oss brukte vi den shampo'n som sto framme!

Jeg brukte Response (gul, på transparent flaske) en periode selv, husker jeg. Likte den godt, men den forsvant fra markedet.

Hvilken shampoo er bra i 2009?

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

19

• morsan

16

• Lotte :o)

8

• Aliza1365380759

5

Skrevet

Jeg bruker Bedhead, til hverdag og fest ;0)

Den er knall god, og håret lukter nydelig!

Jeg pleier kjøpe den fra utlandet. Mye billigere.

AneM1365380603
Skrevet

Tenk at jeg ikke husker navnet på shampoen jeg har brukt i åresvis, he he. Den selges i alle dagligvarebutikker. Jeg har ingen til spesielle anledninger.

Jeg bruker shampoen fordi den dufter så godt.

candyqueen_83
Skrevet

Det som er "in" nå er å droppe shampoen ;O) Og jeg har hoppa på trenden :o) www.lockig.se

Gjest xbellax
Skrevet

Jeg bruker Aveda og bestiller over nett, ellers synes jeg faktisk Body Shop har en billig og svært god shampo (oliven eller guarana berry). Matrix har og en god del bra shampoer, bedhead likeså.

Gjest xbellax
Skrevet

Det som er "in" nå er å droppe shampoen ;O) Og jeg har hoppa på trenden :o) www.lockig.se

Jeg må fjern-adoptere deg tror jeg, jeg trenger noen som kan holde meg oppdatert!

candyqueen_83
Skrevet

Jeg må fjern-adoptere deg tror jeg, jeg trenger noen som kan holde meg oppdatert!

Hehe :o) Det høres kanskje ekkelt ut å ikke vaske håret med shampo. Men utrolig nok føles det mye renere etter hver vask.

Gjest xbellax
Skrevet

Hehe :o) Det høres kanskje ekkelt ut å ikke vaske håret med shampo. Men utrolig nok føles det mye renere etter hver vask.

Skal sjekke linken du la ut.. Hva balsam bruker du?

candyqueen_83
Skrevet

Skal sjekke linken du la ut.. Hva balsam bruker du?

Enkelt og greit.. First Price :o) Og Loreal elvital nutrigloss som kur.

Gjest xbellax
Skrevet

Enkelt og greit.. First Price :o) Og Loreal elvital nutrigloss som kur.

Høres fryktelig skummelt ut å kutte ut shampo synes jeg... men når man tenker på alt man faktisk putter i det så kan det sikkert være godt å la det hvile i perioder.

candyqueen_83
Skrevet

Høres fryktelig skummelt ut å kutte ut shampo synes jeg... men når man tenker på alt man faktisk putter i det så kan det sikkert være godt å la det hvile i perioder.

Før MÅTTE jeg vaske håret hver dag. Med shampo. Nå kan jeg bare skylle det litt med vann annenhver dag, og det ser fortsatt fint ut :o) Gnikker godt inn med balsam de andre dagene. Men det er ganske mange produkter i skapet mitt da som bare blir stående. Utrolig hvor mye fyllstoffer det er i dem.

Første dagen man begynner må man bruke en shampo med SLS, men uten silikon og mineralolje. Jeg brukte First Price sin.

Skrevet

Jeg bruker Bedhead, til hverdag og fest ;0)

Den er knall god, og håret lukter nydelig!

Jeg pleier kjøpe den fra utlandet. Mye billigere.

Og jeg bruker Alterna- Life- Claryfieing. Koster 200 kr. fra Lookfantastic- men jeg har den et par mnd. :-) Jeg kan ikke bruke butikkshampoo- da klør jeg i hodet døgnet rundt :-(

Skrevet

Og jeg bruker Alterna- Life- Claryfieing. Koster 200 kr. fra Lookfantastic- men jeg har den et par mnd. :-) Jeg kan ikke bruke butikkshampoo- da klør jeg i hodet døgnet rundt :-(

Samme siden jeg bestiller fra! :0)

Fint du har funnet noe som fungerer for deg, ikke godt å klø....

Skrevet

Jeg bruker Aveda og bestiller over nett, ellers synes jeg faktisk Body Shop har en billig og svært god shampo (oliven eller guarana berry). Matrix har og en god del bra shampoer, bedhead likeså.

Pat hilser.

Skrevet

Samme siden jeg bestiller fra! :0)

Fint du har funnet noe som fungerer for deg, ikke godt å klø....

Jeg vet at du bestiller fra LF:-) Godt med en skikkelig shampoo, ja :-)

God natt, og sov godt:-)

Skrevet

''Har du en dagligshampoo, og en annen du bruker når du skal fjonge deg opp?''

Ja.

Head & Sholders 2-1 til vanlig og KMS headremedy dandruff shampoo og dandruff conditioner på catwalken.

Gjest høstløv
Skrevet

Denne shampo bruker jeg hver gang, jeg vasker håret.

Evokativ full shampoo, volume building, sammen med balsamen Evokativ full conditioner.

Beste shampo og balsam, jeg har brukt noengang.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Scwhartzkopf (usikker på skrivemåte)

weightless total repair shampoo for nordisk hår,

shampoo og balsamkur, utrolig bra for mitt hår og til overkommelig butikkpris.

Skrevet

*hmmm*

Hvor lenge er det siden du vaska håret me shampoo nå, da?

Skrevet

''Har du en dagligshampoo, og en annen du bruker når du skal fjonge deg opp? ''

Nei, hverdag eller fest - ingen forskjell på det:-)

Det går litt i bølger hva jeg bruker, men for tiden går det mest i Define. Jeg synes det er bortkastede penger for meg å kjøpe rådyre shampoer fra frisøren - syne sikke håret blir bedre av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...