Gå til innhold

Shampoo

Anbefalte innlegg

Heidrun1365380703
Skrevet

Jeg gjorde det i begynnelsen, men syns first price balsamen ble litt tung som vaskebalsam i mitt hår. Har ganske tynt og fint hår. Kjøpte en balsam på europris faktisk i går, og den var mye lettere og passet bedre til mitt hår. Så resultatet i dag var bedre, og med mer volum enn tidligere :o)

Så nå bruker jeg balsam fra europris som vaskebalsam (dks tror jeg den het), first price som pleiende, og elvital nutrigloss hårkur. + honning blandet i den pleiende balsam innimellom.

Tenkte også jeg skulle kjøpe Klick glidemiddel og bruke i tuppene.

Eg har hårtype 3a, trur eg. Håret er fullt av krøller når det er nyvaska, men neste dag er det ganske flatt. I går vaska eg håret med godkjent "siste shampoo" og hadde i balsam etterpå. Hadde kun elvital nutrigloss-balsam, som ikkje er godkjent, så eg må nok ta sistevasken om igjen. Tilslutt tok eg i ein god klatt med Klick, "ploppa" håret i ca 45 min. Fønte så håret litt og lot det lufttørka heilt, før eg forsiktig kneip i det. Resultatet vart fantastiske krøller med spenst!! Har flotte krøller i dag også...!

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

19

• morsan

16

• Lotte :o)

8

• Aliza1365380759

5

candyqueen_83
Skrevet

Eg har hårtype 3a, trur eg. Håret er fullt av krøller når det er nyvaska, men neste dag er det ganske flatt. I går vaska eg håret med godkjent "siste shampoo" og hadde i balsam etterpå. Hadde kun elvital nutrigloss-balsam, som ikkje er godkjent, så eg må nok ta sistevasken om igjen. Tilslutt tok eg i ein god klatt med Klick, "ploppa" håret i ca 45 min. Fønte så håret litt og lot det lufttørka heilt, før eg forsiktig kneip i det. Resultatet vart fantastiske krøller med spenst!! Har flotte krøller i dag også...!

Så bra :o) Du får ta noen før og etter bilder å legge inn :o)

Bør nok ta siste-vasken om igjen ja, ellers kan det nok se litt fett og ekkelt ut. Siden du ikke får ut stoffene fra balsamen igjen.

Jeg tror kanskje jeg har 1c, eller 2b. Ikke helt sikker.

• 2 uker senere...
Skrevet

pat er sendt tilbake med rødvin og fårikål til deg!

Fløy en liten blåfugl til hotmail.

Gjest xbellax
Skrevet

Fløy en liten blåfugl til hotmail.

*ile*

mariaflyfly
Skrevet

Jeg bruker bare Redken sin Fresh curls shampoo og balsam. Rett og slett fordi jeg får pulesveis av de fleste andre etter relativt kort tid etter at håret har tørka. :(

Skrevet

Jeg bruker bare Redken sin Fresh curls shampoo og balsam. Rett og slett fordi jeg får pulesveis av de fleste andre etter relativt kort tid etter at håret har tørka. :(

Det _kan_ være forde du nettopp har pult, før du dusja.

mariaflyfly
Skrevet

Det _kan_ være forde du nettopp har pult, før du dusja.

Det er helt uvesentlig.

Skrevet

Det er helt uvesentlig.

Ok. Men det var ikkje noe dårlig tips?

mariaflyfly
Skrevet

Ok. Men det var ikkje noe dårlig tips?

Forsåvidt ikke, men det var et urutinert tips. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...