Gjest Geir Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 For noen syke mennesker! http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=559005 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Det er nesten farlig å gå utav døra si ;o( 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Herremin! At det går an! Jeg synes disse folkene var mer enn gale bare ved at dama ringer hjem til kjæresten for å beklage seg over at noen har sneket i kassakøen, hvorpå han sporenstreks ankommer stedet for å "ta" vedkommende, selv om det "bare" hadde vært for å kjefte! Deres manglende empati og nager er også påfallende. 0 Siter
Gjest Kongen dy Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Herremin! At det går an! Jeg synes disse folkene var mer enn gale bare ved at dama ringer hjem til kjæresten for å beklage seg over at noen har sneket i kassakøen, hvorpå han sporenstreks ankommer stedet for å "ta" vedkommende, selv om det "bare" hadde vært for å kjefte! Deres manglende empati og nager er også påfallende. Dama ser jo ikke helt god ut heller, da. 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Det er en syk, syk verden. Nesten glad jeg er så isolert som det jeg er jeg - da kan jeg bare låse døra mi og leve i min egen lille boble... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.