Gå til innhold

Snek i køen, feil mann drept

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herremin! At det går an!

Jeg synes disse folkene var mer enn gale bare ved at dama ringer hjem til kjæresten for å beklage seg over at noen har sneket i kassakøen, hvorpå han sporenstreks ankommer stedet for å "ta" vedkommende, selv om det "bare" hadde vært for å kjefte!

Deres manglende empati og nager er også påfallende.

Gjest Kongen dy
Skrevet

Herremin! At det går an!

Jeg synes disse folkene var mer enn gale bare ved at dama ringer hjem til kjæresten for å beklage seg over at noen har sneket i kassakøen, hvorpå han sporenstreks ankommer stedet for å "ta" vedkommende, selv om det "bare" hadde vært for å kjefte!

Deres manglende empati og nager er også påfallende.

Dama ser jo ikke helt god ut heller, da.

Skrevet

Det er en syk, syk verden.

Nesten glad jeg er så isolert som det jeg er jeg - da kan jeg bare låse døra mi og leve i min egen lille boble...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...