morsan Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 absolutt, det er så utrolig mange gode barndomsminner fra "hundedagene". Syns vår hund ga oss mye glede i hverdagen, så det blir nok ny hund en dag når forholdene tillater det:) Jeg tviler på at det blir hund på meg før jeg er en gammel, liten dame. da skal jeg til gjengjeld ha en i veskestørrelse;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Jeg tviler på at det blir hund på meg før jeg er en gammel, liten dame. da skal jeg til gjengjeld ha en i veskestørrelse;-) Trodde det stod vaskestørrelse! *ser for meg morsan putte hunden i vaskemaskinen* 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Trodde det stod vaskestørrelse! *ser for meg morsan putte hunden i vaskemaskinen* Huff da... slik gjør jeg selvsagt ikke;-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Jeg tviler på at det blir hund på meg før jeg er en gammel, liten dame. da skal jeg til gjengjeld ha en i veskestørrelse;-) he he;-) 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Nei. I begynnelsen sov jeg på madrass sammen med ham, for at han ikke skulle føle seg helt alene i verden. Nå er han fire år, og deler rom med mitt barn nr 2, men han sover i sin egen hundeseng da :-). 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Åh, det er så koslig, når vi hadde hund sov den også i egen seng under trappa om natta, men om morgenen kom den opp og krølla seg sammen i senga. Klart de må få lov til det, det er jo en av de tingene som er så fine med å ha hund:-) Enig ;O) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Mine har fått komme i sengen, men jeg har ikke vent dem til det fra de var valp. I starten har jeg sovet med dem. Så har de sovet alene, og kommet trekkende til soverommet. For så å finne det for intimt, så de er der litt, og stikker. De er der altså innimellom, når alle syns det er koselig. Men de har det helt fint alene også, for de vet de er elsket og velkommen om det er noe Ville ikke latt en liten en være alene, men ville heller ikke vent de til at det er en selvfølge å være i sengen . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.