Gjest Haster med å få den ut Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Vi fant en igjenglemt termos i en sekk med kakao. Lokket satt bom fast og da vi endelig fikk opp lokket kom det en en forferdelig kvalmende rotten lukt og som en gass. Tømte innholdet i vasken og kastet termson og fikk den ut. Har vasket kjøkkengulvet, hatt på vifter og vinduer åpne og hellt masse kokende vann i vasken. Men lukten er der enda. Vi skal ha gjester i dag, er redd jeg ikke skal få bort lukten. HAr mye å gjøre før de kommer. Hjelp hva gjør vi? 0 Siter
spiky Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Kjøp en sånn rom-spray som man bruker på do, den typen som bare fjerner lukt. Hvit og mørk turkis flaske. De fleste matbutikker har den tror jeg. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Vask vasken med JIf, og ha klorin i sluket etterpå. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Har hørt at hvis en heller eddik i noen skåler og setter rundt i rommene der det lukter, så trekker eddiken bort lukta. Men jeg har ikke prøvd selv. Gjør som Geir sier, og hell noe sterkt i sluket, slik at alt forsvinner derfra, og luft godt. HVis ikke de kommer før i kveld, vil jeg tro det forsvinner i løpet av noen timer. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 For noen år siden kom en helt genial spray som het "fix-it", den fjernet dårlig lukt. Jeg har vel egentlig ikke sett noe til den her i danske butikker, men kanskje de har den fortsatt i Norge? Den fungerte overraskende godt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.