Gå til innhold

Fæl lukt

Gjest Haster med å få den ut

Anbefalte innlegg

Gjest Haster med å få den ut
Skrevet

Vi fant en igjenglemt termos i en sekk med kakao. Lokket satt bom fast og da vi endelig fikk opp lokket kom det en en forferdelig kvalmende rotten lukt og som en gass. Tømte innholdet i vasken og kastet termson og fikk den ut. Har vasket kjøkkengulvet, hatt på vifter og vinduer åpne og hellt masse kokende vann i vasken. Men lukten er der enda. Vi skal ha gjester i dag, er redd jeg ikke skal få bort lukten. HAr mye å gjøre før de kommer.

Hjelp hva gjør vi?

Skrevet

Kjøp en sånn rom-spray som man bruker på do, den typen som bare fjerner lukt. Hvit og mørk turkis flaske. De fleste matbutikker har den tror jeg.

Skrevet

Har hørt at hvis en heller eddik i noen skåler og setter rundt i rommene der det lukter, så trekker eddiken bort lukta. Men jeg har ikke prøvd selv.

Gjør som Geir sier, og hell noe sterkt i sluket, slik at alt forsvinner derfra, og luft godt. HVis ikke de kommer før i kveld, vil jeg tro det forsvinner i løpet av noen timer.

Skrevet

For noen år siden kom en helt genial spray som het "fix-it", den fjernet dårlig lukt. Jeg har vel egentlig ikke sett noe til den her i danske butikker, men kanskje de har den fortsatt i Norge? Den fungerte overraskende godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...