Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grattis med dagen.-)

Det er slik det skal være, man skal føle seg som en 25 åring i hode, det betyr ikke at man alltid oppfører seg som en.

Verre med de som føler seg som 40 åringer når de er 40.

''Det er slik det skal være, man skal føle seg som en 25 åring i hode, ..... Verre med de som føler seg som 40 åringer når de er 40.''

Hmmmm logisk sett skulle dette da bli slik: Det _normale_ er/burde være at 40-åringer føler seg som om de er 25, ergo er det å føle seg som en 40-åring akkurat det samme som å føle seg som en 25-åring!

Skrevet

''Det er slik det skal være, man skal føle seg som en 25 åring i hode, ..... Verre med de som føler seg som 40 åringer når de er 40.''

Hmmmm logisk sett skulle dette da bli slik: Det _normale_ er/burde være at 40-åringer føler seg som om de er 25, ergo er det å føle seg som en 40-åring akkurat det samme som å føle seg som en 25-åring!

Tror du det?

Skrevet

Grattis med dagen.-)

Det er slik det skal være, man skal føle seg som en 25 åring i hode, det betyr ikke at man alltid oppfører seg som en.

Verre med de som føler seg som 40 åringer når de er 40.

Tusen takk!

Skrevet

Party = 25 år

40 år = Elnett, baking & kryssord!

Gratulerer med dagen allikevel. :)

Takk Geir! Jeg bruker ikke Elentt, men tar gjerne et kryssord og en fest!!

:)

Skrevet

Tror du det?

Nei, jeg sier at dette er en logisk tolkning av ditt utsagn;-)

Ergo blir den siste setningen din om "Verre med de som føler seg som 40 åringer når de er 40." ulogisk:-)

Skrevet

Nei, jeg sier at dette er en logisk tolkning av ditt utsagn;-)

Ergo blir den siste setningen din om "Verre med de som føler seg som 40 åringer når de er 40." ulogisk:-)

Det er vel ikke ulogisk. Fordi da føler du deg ikke yngre enn du er og vil i alle fall ikke se eller oppføre deg ungt eller holde deg godt. Du vil hele tiden være "gammel"

Skrevet

Alle fisker føler seg unge og holder seg godt. Det er helt normalt.

hidi, the scorpion
Skrevet

He, he, gratulerer så mye med dagen;))

Ikke noe galt i å føle seg ung og flott!

Skrevet

Gratulerer med dagen:-)

Alder er bare et tall, det er hvordan du føler deg som er viktig - ergo: du er 25:-)

Skrevet

Gratulerer med dagen. Jeg tror det er gjengs for de fleste at de føler seg yngre enn de er :o)

Skrevet

Grattis!!!! Jeg ble 40 i fjor og jeg føler meg som en 25-åring jeg også. :o)

Skrevet

Gratulerer med dagen! Ikke noe galt i å føle seg ung til sinns - jeg føler meg som ca 17, men er 34... ;)

Skrevet

GRATULERER MED GÅRSDAGEN!!!!!!

Fredag er det min tur.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...