Mrs D Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Uff, det var trist. Nå må jeg visst gråte litt. Mine tanker går til familien hennes som har hatt et utrolig mot til å dele kampen med oss. Hvil i fred lille prinsesse! 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Ja, det er helt grusomt. Det ligger et par kondolansetråder ute; tror det er på foreldreforum. 0 Siter
Mrs D Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Skrevet 28. februar 2009 Ja, det er helt grusomt. Det ligger et par kondolansetråder ute; tror det er på foreldreforum. Ah ok, det er oppfordret til å skrive i gjesteboka deres også, ser jeg. Får gjøre det når jeg har fått summet meg litt. Rart med det, har liksom fulgt dem så lenge. 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Ah ok, det er oppfordret til å skrive i gjesteboka deres også, ser jeg. Får gjøre det når jeg har fått summet meg litt. Rart med det, har liksom fulgt dem så lenge. Ja, det har gått veldig inn på meg også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.