Persille1365381127 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 ''Fascinerende at så mange er enige i avgjørelsen all den tid den antagelig er lovstridig.'' De færreste har kommet med en uttalelse om arbeidsgivers beslutning om å gi mannen avskjed - man har stort sett kommentert at han ikke av seg selv forsto at det ikke er særlig lurt å legge ut slik i bloggen sin;-) Nja, det er flere under her som er enige i avgjørelsen, og sier han fikk som fortjent. 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 Nja, det er flere under her som er enige i avgjørelsen, og sier han fikk som fortjent. Det er så, men det er ikke alltid sammenheng mellom det som er juridisk rikitg og det som er moralsk riktig. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Det er så, men det er ikke alltid sammenheng mellom det som er juridisk rikitg og det som er moralsk riktig. Det sa jeg ikke heller? Jeg sier bare at det er fascinerende... 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 Det sa jeg ikke heller? Jeg sier bare at det er fascinerende... Ja, mn da er det jo ikke så rart at noen mener han moralsk sett har fortjent det, selv om det kanskje ikke ville stått seg under en rettssak:-) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Ja, mn da er det jo ikke så rart at noen mener han moralsk sett har fortjent det, selv om det kanskje ikke ville stått seg under en rettssak:-) Så vi er enige i at folk burde avskjediges på grunnlag som ikke kan forsvares rettslig? Man kan være enige i at det var fortjent med en konsekvens, eller ha forståelse for reaksjonen hos ledelsen, men å være enig i avgjørelsen som sådan er noe helt annet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.