Mary Poppins Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=537210 Fy søren for noen idioter. de fortjener ihvertfal et år i fengsel! Og burde aldri få lov til å jobbe i politiet igjen! "Den aktuelle politimannen er svært opprørt over at videoen nå er publisert, og mener dette ødelegger hans muligheter for en rettferdig rettssak. Ifølge betjenten viser ikke videoen hele sannheten, og 15-åringen skal ha kalt dem «feite griser» i forkant av hendelsen." Herlighet så irrelevant. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 15-åringen var jo en snørrunge - hadde stjålet sine foreldres bil og sparket en sko mot politimennene på cella. Men det rettferdiggjør på ingen måte at de skulle banke henne opp! Disse to bør miste jobben sin med umiddelbar virkning. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Skrevet 1. mars 2009 15-åringen var jo en snørrunge - hadde stjålet sine foreldres bil og sparket en sko mot politimennene på cella. Men det rettferdiggjør på ingen måte at de skulle banke henne opp! Disse to bør miste jobben sin med umiddelbar virkning. "15-åringen var jo en snørrunge - hadde stjålet sine foreldres bil og sparket en sko mot politimennene på cella." Selvfølgelig ikke greit med hun var 15 år da - opposisjonsalder. "Men det rettferdiggjør på ingen måte at de skulle banke henne opp! Disse to bør miste jobben sin med umiddelbar virkning." Nettopp. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 :-(((( Mannen min spiller bedriftsfotball og han sier at de mest brutale motstanderne de møter er politiets bedriftslag..... Jeg kan godt tenke meg at _noen_ velger politiyrket av den enkle grunn at de liker å være autoritære og å bruke makt :-( 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Fy faen.. Det går ikke ann! Jaggu godt slikt blir filmet. Jeg håper de får sin staff. 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 USA? I så fall har jeg sluttet å forundre meg for lenge siden... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.