Gjest Miss Madonna Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Patetisk løgner, i tillegg til å være en offentlig utro drittsekk og ikke annet enn bråkete på tv. Fæle forvokste gutt. http://www.seher.no/806276/gordon-ramsay-diktet-opp-sin-egen-fortid 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har hørt at 90 % av det som står i Se og Hør er løgn, så det er ikke godt å vite hva man skal tro ;-) 0 Siter
Lula Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har hørt at 90 % av det som står i Se og Hør er løgn, så det er ikke godt å vite hva man skal tro ;-) Man bør jo etterhvert også bli litt flinkere til å sjekke opp i ting folk sier. Kan tenke meg at han bare fortalte noe en gang, ingen dobbeltsjekket og så har det bare ballet på seg Og jeg må bare si at jeg liker godeste Gordon jeg. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Herlig mann det der synes jeg. Elsker kokkeprogrammet hans. Hva som er løgn eller sannhet om hans privatliv aner jeg ikke, og det bryr meg heller ikke. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Man bør jo etterhvert også bli litt flinkere til å sjekke opp i ting folk sier. Kan tenke meg at han bare fortalte noe en gang, ingen dobbeltsjekket og så har det bare ballet på seg Og jeg må bare si at jeg liker godeste Gordon jeg. Litt svær i kjeften, men er nok hyggelig på bunnen 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Herlig mann det der synes jeg. Elsker kokkeprogrammet hans. Hva som er løgn eller sannhet om hans privatliv aner jeg ikke, og det bryr meg heller ikke. Kunne ikke sagt meg mer enig. Gordon er konge. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Kunne ikke sagt meg mer enig. Gordon er konge. Ikke sant, han er bare helt fabelaktig. Drivende dyktig er han på kjøkkenet også. Apropo kjøkken, har flyfly smakt seghesio sonoma zinfandel? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Jeg kan ikke annet enn å lure på hvordan det ville blit mottatt om Ramsay var dame. Og oppførte seg slik. Synes ikke det finnes underholdende å se på ham, sikkert en dyktig kokk, men faen for en elendig sjef og leder. Orker ikke se på programmene hans lenger. 0 Siter
Mrs D Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 ''Patetisk løgner, i tillegg til å være en offentlig utro drittsekk og ikke annet enn bråkete på tv. Fæle forvokste gutt.'' Jøss, det var da noe til ordbruk om en person jeg tipper du aldri har møtt! Hadde ikke giddet å bry meg om hvordan han var privat om jeg likte programmene hans. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Ikke sant, han er bare helt fabelaktig. Drivende dyktig er han på kjøkkenet også. Apropo kjøkken, har flyfly smakt seghesio sonoma zinfandel? Det har hun. Og det var en bra opplevelse. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Det har hun. Og det var en bra opplevelse. Det var velsignet, just kjøpt en kasse og ble litt smånervøs her B-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Nå har jeg aldri stolt spesielt mye på verken "News of the World" eller "Se og Hør" - og i tilfelle, hva så? Kjenner du denne mannen privat, så det er derfor du er så skuffet? 0 Siter
morsan Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har ikke sett på programmene hans, og har heller ikke vært fristet til det etter å ha sett på forhåndsreklamene. Men om han har jugd på seg litt for mye om en fortid som har absolutt intet med hans nåværende karriere som kokk/tv-personlighet å gjøre, synes jeg ikke det gjør noe. det kan jo være litt artig at folk tar'n litt ut i så henseende, ref også de norske jentene som jugde på seg sex med Robbie Williams! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.