morsan Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 ''Finanskrisen gjør at stadig flere kvinner tenker kreativt for å kunne betale sine regninger. Fruktbarhetsklinikker i USA opplever nemlig nå lange køer av kvinner som ønsker å donere vekk eggene.'' http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=537217 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 *hehe* Niks, eggene mine får du aldri. ) Da ville jeg gått rundt og tenkt på at jeg har et biologisk barn ett eller annet sted og det ikke å vite hvordan det barnet har det hadde vært forferdelig. 0 Siter
avidi Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 *hehe* Niks, eggene mine får du aldri. ) Da ville jeg gått rundt og tenkt på at jeg har et biologisk barn ett eller annet sted og det ikke å vite hvordan det barnet har det hadde vært forferdelig. Godt tips men eggene mine har gått ut på dato. 0 Siter
Gjest Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har en frykt om at noen stjeler soldatene mine, og lager barn av det. En slags angst. Men de ville vel gått etter noen mer perfekt enn meg, så jeg kan kanskje slappe av. 0 Siter
morsan Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Skrevet 1. mars 2009 Jeg har en frykt om at noen stjeler soldatene mine, og lager barn av det. En slags angst. Men de ville vel gått etter noen mer perfekt enn meg, så jeg kan kanskje slappe av. Det er uansett ikke like mye å tjene på å donere soldater;-) ''For menn er ikke donasjon like «lukurativt». I New Yorks sædbanker får menn rundt 6o dollar hver gang de donerer, og det er ingenting som tilsier at denne pågangen har økt tilsvarende kvinnenes'' 0 Siter
Gjest Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Det er uansett ikke like mye å tjene på å donere soldater;-) ''For menn er ikke donasjon like «lukurativt». I New Yorks sædbanker får menn rundt 6o dollar hver gang de donerer, og det er ingenting som tilsier at denne pågangen har økt tilsvarende kvinnenes'' Hvis du kommer med litervis, så!!! 0 Siter
morsan Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Skrevet 1. mars 2009 Hvis du kommer med litervis, så!!! he he.._særlig_;-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har en frykt om at noen stjeler soldatene mine, og lager barn av det. En slags angst. Men de ville vel gått etter noen mer perfekt enn meg, så jeg kan kanskje slappe av. Og hvordan tenker du at noen skulle klare å _stjele_ soldatene dine da? 0 Siter
morsan Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Skrevet 1. mars 2009 Og hvordan tenker du at noen skulle klare å _stjele_ soldatene dine da? Kanskje ved at de doåper han ned og påmonterer en slik en? http://www.fotofil.no/Pictures/images/aor470.jpg 0 Siter
morsan Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Skrevet 1. mars 2009 Og hvordan tenker du at noen skulle klare å _stjele_ soldatene dine da? ... 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Kanskje ved at de doåper han ned og påmonterer en slik en? http://www.fotofil.no/Pictures/images/aor470.jpg Å herlighet;-) *ler meg skakk* 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har ikke flere igjen ellers så kunne jeg tenkt meg noen kroner ) 0 Siter
laban Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Godt tips men eggene mine har gått ut på dato. Det har mine også. Antakelig ville de flyte hvis man la dem i vann. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Kanskje ved at de doåper han ned og påmonterer en slik en? http://www.fotofil.no/Pictures/images/aor470.jpg *hahaha* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Det har mine også. Antakelig ville de flyte hvis man la dem i vann. LOL 0 Siter
morsan Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Skrevet 2. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235981928' post='4102556] *hahaha* Det er forresten plass til både mrxx, McLoud og SDD der ogsp...;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Det er forresten plass til både mrxx, McLoud og SDD der ogsp...;-) For et syn det ville vært *hehe* 0 Siter
morsan Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Skrevet 2. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235987088' post='4102610] For et syn det ville vært *hehe* Uttrykket "gruppe..." får ny betydning;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Uttrykket "gruppe..." får ny betydning;-) *urk* ;-) 0 Siter
AAA Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Aaaaah... Det er _derfor_ jeg flyter så bra altså. Jeg trodde jeg fløt på flesket jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.