Gå til innhold

Fungerer din Adobe Flash Player?

Anbefalte innlegg

Gjest Vil at det skal funke *sint*
Skrevet

Skrev inn en tråd i går som gjaldt ny internet leser, da IE min bare tuller og Firefox 3 ikke klarer å harmonere med A.F.Player

Ble anbefalt Google Crome og har nå lastet ned denne, den ser da greit ut og jeg kunne nok tenkt meg å prøvd den litt.

Men videoene A.F.Player fungerer ikke heller her!!!

Hakking plus tap av lyd.

Har prøvd tidligere i Firefox å laste ned en gamlere variant av A.F.Player men da er det en hel del ting den ikke klarer og du blir derfor hele tiden anbefalt å oppgradere,

Hva kan jeg gjøre med dette?

A.F.Player fungerer helt bra i IE, men selve IE tuller bare hos meg, stopper opp i nedlasting, klarer sjelden å laste ned en side osv.

Noen som kan hjelpe meg med tips til hva å gjøre nå?

Skrevet

Hvilken versjon av IE har du da? Jeg kjører både 6.0 (jobb) og 7.0 (privat) og har ingen problemer med noen av dem.

Skrevet

Høres ut som hele maskinen din trenger en opprydning og kanskje en nyinstallering av Windows. Det er ikke normalt at IE skal oppføre seg slik du beskriver. Når det gjelder flash-pluginen bruker Firefox og Google samme plugin, så om du har problemer med Flash i den ene vil du ha problemer i den andre også. Du kan forsøke å avinstallere og reinstallere selve Flash-pluginen.

Gjest Vil det skal funke *sint*
Skrevet

Høres ut som hele maskinen din trenger en opprydning og kanskje en nyinstallering av Windows. Det er ikke normalt at IE skal oppføre seg slik du beskriver. Når det gjelder flash-pluginen bruker Firefox og Google samme plugin, så om du har problemer med Flash i den ene vil du ha problemer i den andre også. Du kan forsøke å avinstallere og reinstallere selve Flash-pluginen.

Hmmm. Maskinen er 6 måneder og pent brukt, hadde håpet det ikke var noe feil med Wind.

Men når du sier det så slutter plutselig touch padden å virke, samt andre små programmer. Ofte så får jeg opp en slik på IE, har sluttet å virke, ser etter løsning på problemet. (dette skjer gjerne mye sjeldnere under bruk Firefox)

Hvordan avinstallerer og innstallerer jeg plug in på nytt, gidder du å forklare det så kan jeg prøve det først. (mener du avins.og innsta.selve Flash playeren på nytt så har jeg prøvd det)

Skrevet

Hvilken versjon av IE har du da? Jeg kjører både 6.0 (jobb) og 7.0 (privat) og har ingen problemer med noen av dem.

Hvordan fant jeg ut av det igjen?

Helt sikkert noe av det nyeste. Maskinen er vel halvåret gammel bare.

Skrevet

Hmmm. Maskinen er 6 måneder og pent brukt, hadde håpet det ikke var noe feil med Wind.

Men når du sier det så slutter plutselig touch padden å virke, samt andre små programmer. Ofte så får jeg opp en slik på IE, har sluttet å virke, ser etter løsning på problemet. (dette skjer gjerne mye sjeldnere under bruk Firefox)

Hvordan avinstallerer og innstallerer jeg plug in på nytt, gidder du å forklare det så kan jeg prøve det først. (mener du avins.og innsta.selve Flash playeren på nytt så har jeg prøvd det)

Den skal dukke opp i Legg til/Fjern programmer som Adobe Flash Player 10 Plugin, om det er versjon 10 du har.

Skrevet

Hvordan fant jeg ut av det igjen?

Helt sikkert noe av det nyeste. Maskinen er vel halvåret gammel bare.

Klikk på Hjelp på den aller øverste menylinja.

Gjest Vil at det skal funke *sint*
Skrevet

Den skal dukke opp i Legg til/Fjern programmer som Adobe Flash Player 10 Plugin, om det er versjon 10 du har.

Men når jeg avinstallerer A.F.Player, så skal vel ikke videoene vises før jeg installerer på nytt?

Jeg har nå avinstallert A.F.P 10, men hvis jeg går inn på youtube så kan jeg alikavel se film uten å laste ned noe.

Og filmene hakker og mister lyd :(

Skrevet

Men når jeg avinstallerer A.F.Player, så skal vel ikke videoene vises før jeg installerer på nytt?

Jeg har nå avinstallert A.F.P 10, men hvis jeg går inn på youtube så kan jeg alikavel se film uten å laste ned noe.

Og filmene hakker og mister lyd :(

Da ligger nok pluginen et annet sted. Du kan forsøke å slette den direkte fra Firefox-katalogen i Program Files/Mozilla Firefox/plugins. Navnene på filene er litt kryptiske, men du skal i alle fall fjerne npswf32.dll og alle filer som har flash i navnet. Da skal du få spørsmål om å laste ned flash neste gang du går inn på en side med flash.

Skrevet

Da ligger nok pluginen et annet sted. Du kan forsøke å slette den direkte fra Firefox-katalogen i Program Files/Mozilla Firefox/plugins. Navnene på filene er litt kryptiske, men du skal i alle fall fjerne npswf32.dll og alle filer som har flash i navnet. Da skal du få spørsmål om å laste ned flash neste gang du går inn på en side med flash.

Jeg lastet likesågodt ned IE 8, den nyeste. Og der fikk jeg spørsmål om å laste ned A.F.Player på nytt. Og foreløpig så funker det bra.

Tror jeg prøver dette inntil videre, for nå har jeg rotet med dette i lange tider.

Men du, en annen ting, jeg har en Acer maskin og på begge sidene på den oppe så er mange hurtigknapper. Bla til Internet, mail etc. Skulle byttet valget på internetknappen nå da, men husker ikke hvor jeg gjorde det. Du skulle ikke tilfeldigvis vite det?

Thanx :)

Skrevet

Jeg lastet likesågodt ned IE 8, den nyeste. Og der fikk jeg spørsmål om å laste ned A.F.Player på nytt. Og foreløpig så funker det bra.

Tror jeg prøver dette inntil videre, for nå har jeg rotet med dette i lange tider.

Men du, en annen ting, jeg har en Acer maskin og på begge sidene på den oppe så er mange hurtigknapper. Bla til Internet, mail etc. Skulle byttet valget på internetknappen nå da, men husker ikke hvor jeg gjorde det. Du skulle ikke tilfeldigvis vite det?

Thanx :)

Det følger som regel med et eget program der man kan styre ekstraknappene. Noen ganger ligger det i kontrollpanelet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...