Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  morsan skrev (På 2.3.2009 den 12.32):

''Det første du må gjøre, er å ta på deg et superkort, fillete olaskjørt, en kort, utringet topp og høyhælte sko. ''

Vet ikke hvordan været er der du er, men her har det lavet ned snø i hele dag;-)

''Vet ikke hvordan været er der du er, men her har det lavet ned snø i hele dag;-)''

Pfff! Kan ikke være så pinglete! Snø og kulde er da ingenting! Får passe på at såpevannet er varmt, da vet du! ;o)

Fortsetter under...

Skrevet
  Luska skrev (På 2.3.2009 den 12.42):

''Vet ikke hvordan været er der du er, men her har det lavet ned snø i hele dag;-)''

Pfff! Kan ikke være så pinglete! Snø og kulde er da ingenting! Får passe på at såpevannet er varmt, da vet du! ;o)

Det blir som å pisse i bukse for å holde seg varm;-)

Skrevet
  morsan skrev (På 2.3.2009 den 12.43):

Det blir som å pisse i bukse for å holde seg varm;-)

;o)

Skrevet
  Pippiline skrev (På 2.3.2009 den 12.25):

Jeg måtte snakke hardt til meg selv og trekke pusten flere ganger før jeg kjørte bilen inn i vaskehall først etter at jeg ble skilt:( Nå er jeg blitt vant til det.

Hehe, jeg skjønner nesten ikke at alle får førerkort. Var det trang da?

Skrevet
  morsan skrev (På 2.3.2009 den 12.07):

Ja, det var litt vel usannsynlig;-) Men det gjaldt jo mye i både den serien og i mange andre.

Dette er i alle fall en grunn til at jeg ike orker å se på slike serier.

Skrevet
  mrxx skrev (På 2.3.2009 den 13.28):

Dette er i alle fall en grunn til at jeg ike orker å se på slike serier.

Greit nok, men det er litt rart at enkelte - vet ikke om du er blant dem - kan sluke rått filmer som f eks Star Wars eller annen overmåte oppdiktet virkelighet, mens hvis man ser noe i en mer virkelighetsnær film/tv-program som er litt usannsynlig, så er det ikke måte på hvor ille det er...

Annonse

Skrevet
  morsan skrev (På 2.3.2009 den 13.36):

Greit nok, men det er litt rart at enkelte - vet ikke om du er blant dem - kan sluke rått filmer som f eks Star Wars eller annen overmåte oppdiktet virkelighet, mens hvis man ser noe i en mer virkelighetsnær film/tv-program som er litt usannsynlig, så er det ikke måte på hvor ille det er...

Det er akkurat i samma sjangeren for meg, så jeg ser ikke på det heller. Men jeg ser svært lite på fjernsyn.

Skrevet
  Luska skrev (På 2.3.2009 den 12.12):

Det første du må gjøre, er å ta på deg et superkort, fillete olaskjørt, en kort, utringet topp og høyhælte sko. Deretter tar du med deg ei bøtte med såpevann og en stor, myk svamp og stiller deg opp på en oversiktlig plass sammen med bilen. Så begynner du med sensuelle bevegelser å stryke bilen over panseret med en dryppende våt svamp. Pass på å ta tilstrekkelig med pauser hvor du holder svampen over hodet og vrir den opp så såpevannet renner nedover hele deg. Pass på at toppen blir gjennomvåt, det er viktig.

Det er også viktig at du slikker deg på leppene og sender forbipasserende mannfolk forførende blikk. Enda viktigere er det at du titt og ofte bøyer deg veldig fremover for å nå fram til noe, slik at skjørtet mest mulig sklir opp.

Til slutt spyler du bilen med en hageslange. Lykke til. :o)

Steike, at jeg ikke tenkte på det...

:-)))

Gjest Elextra
Skrevet

Selv ville jeg bare kjørt innom vaskehall og fått det gjort på fem minutter, så godt du har fått råd fra andre :P

Skrevet

Det første du må gjøre, er å ta på deg et superkort, fillete olaskjørt, en kort, utringet topp og høyhælte sko. Deretter tar du med deg ei bøtte med såpevann og en stor, myk svamp og stiller deg opp på en oversiktlig plass sammen med bilen. Så begynner du med sensuelle bevegelser å stryke bilen over panseret med en dryppende våt svamp. Pass på å ta tilstrekkelig med pauser hvor du holder svampen over hodet og vrir den opp så såpevannet renner nedover hele deg. Pass på at toppen blir gjennomvåt, det er viktig.

Det er også viktig at du slikker deg på leppene og sender forbipasserende mannfolk forførende blikk. Enda viktigere er det at du titt og ofte bøyer deg veldig fremover for å nå fram til noe, slik at skjørtet mest mulig sklir opp.

Hehe, veldig bra.

Gjest Pippiline
Skrevet
  mrxx skrev (På 2.3.2009 den 13.27):

Hehe, jeg skjønner nesten ikke at alle får førerkort. Var det trang da?

Jeg plages ofte av klaustrofobi, og tanken på å få vaskegreiene over meg og jeg lukket inne i bilen var grusom. Første gangen var helt grusom, men jeg ga meg ikke og det ble bedre etter hvert. Angst er irrelevant og følger ikke fornuft.

Skrevet
  Pippiline skrev (På 3.3.2009 den 5.47):

Jeg plages ofte av klaustrofobi, og tanken på å få vaskegreiene over meg og jeg lukket inne i bilen var grusom. Første gangen var helt grusom, men jeg ga meg ikke og det ble bedre etter hvert. Angst er irrelevant og følger ikke fornuft.

Jeg forstår at klaustrofobi kan være ille i en slik situasjon. Du blir jo lukket inne og børstene dekker til vinduet og det blir en god del mørkere.

Veldig bra at du klarer å utfordre dette:-)

Skrevet

hehehehehe Applaus!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...