Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige uke hadde vi vinterferie og ting ble litt mer usystematiske, men litt fikk jeg da beveget meg.

Tirsdag: to intense timer i slalåmbakken

Torsdag: 4 km jogging

Lørdag: familieskitur

Gjest prust
Skrevet

Jeg er endelig i gang igjen etter 7 uker uten trening!!!!

Fredag: 1 time styrketrening (det var jammen hardt - og jeg har vært sabla lemster i hele helga)

Lørdag: Rask gåtru i skogen - 1 time og 45 minutter. Veldig glatt, så det var litt vanskelig å holde balansen noen ganger - følte jeg brukte mange uvante muskler!

Søndag: 30 minutter sykling på trimsykkel om formiddagen, 1 times gåtur i skogen, 1 times sykling på trimsykkel om kvelden.

Og i ettermiddag skal jeg trene styrke igjen!!!! Flink? :-)

Du - så deilig det er å bruke kroppen igjen :-)

Skrevet

Jeg er endelig i gang igjen etter 7 uker uten trening!!!!

Fredag: 1 time styrketrening (det var jammen hardt - og jeg har vært sabla lemster i hele helga)

Lørdag: Rask gåtru i skogen - 1 time og 45 minutter. Veldig glatt, så det var litt vanskelig å holde balansen noen ganger - følte jeg brukte mange uvante muskler!

Søndag: 30 minutter sykling på trimsykkel om formiddagen, 1 times gåtur i skogen, 1 times sykling på trimsykkel om kvelden.

Og i ettermiddag skal jeg trene styrke igjen!!!! Flink? :-)

Du - så deilig det er å bruke kroppen igjen :-)

Du er kjempeflink!

Pangstart med en time styrketrening, da!

Gjest ViViola
Skrevet

Ca 700 m gange utendørs med krykker.

BLÆH!!!!!

Jeg kommer til å klikke, jeg, om jeg ikke snart kan bli skikkelig svett og andpusten igjen!!!!!

HJELP.....!!!!!!!!!!!!!

Gjest annlovinda
Skrevet

Forrige uke ble en dårligere uke med trening, var mye på programmet til sønnen, så tida gikk til oppfølging og møter.

Men fikk trent litt da.

Tirsdag og fredag : 1,5 time på treningssenteret

Lørdag: skitur litt over 1 time

Skrevet

Ca 700 m gange utendørs med krykker.

BLÆH!!!!!

Jeg kommer til å klikke, jeg, om jeg ikke snart kan bli skikkelig svett og andpusten igjen!!!!!

HJELP.....!!!!!!!!!!!!!

Huff da :-(

Er det ikke noe alternativ trening du kan drive med så lenge? F.eks. styrketrening på resten av kroppen, svømming, hinking;-)....

Skrevet

Forrige uke ble en dårligere uke med trening, var mye på programmet til sønnen, så tida gikk til oppfølging og møter.

Men fikk trent litt da.

Tirsdag og fredag : 1,5 time på treningssenteret

Lørdag: skitur litt over 1 time

Det var da bra til å være en dårlig uke!

Gjest ViViola
Skrevet

Huff da :-(

Er det ikke noe alternativ trening du kan drive med så lenge? F.eks. styrketrening på resten av kroppen, svømming, hinking;-)....

Niks, ingen alternativer - delvis pga. andre skader, delvis pga. blødningsfare i operasjonssåret.

Grrrrr....!!!!!!!!!!

Gjest annlovinda
Skrevet

Det var da bra til å være en dårlig uke!

Hadde det vært for for 1/2 år siden hadde jeg vært kjempefornøyd.

Men har hatt noen svært gode uker i det siste - er nok derfor jeg syntes dette ikke var så bra. :)

Skrevet

Niks, ingen alternativer - delvis pga. andre skader, delvis pga. blødningsfare i operasjonssåret.

Grrrrr....!!!!!!!!!!

Kjedelig!! Håper det blir bedre snart.

Gjest prust
Skrevet

Du er kjempeflink!

Pangstart med en time styrketrening, da!

Ja, det var en pangstart, men det fungerte bra! Jeg har fortsatt videre denne uka:

Mandag: 45 minutter styrketrening

Onsdag: slalåm fra 11 til 16

Torsdag: 45 minutter rask gange oppover i bratt fjellterreng, en halvtime snømåking, et par-tre timer ute i snøen med ungene (akte, herjet og hadde det gøy)

I morgen skal vi på skitur og lørdag muligens renne slalåm igjen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...