Hestehoven Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Denne? Den heter My favourite pair of jeans:) 0 Siter
Debra-irl Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Skrevet 2. mars 2009 Denne? Den heter My favourite pair of jeans:) Den er kul den også, men det er ikke den jeg tenker på. Den jeg tenker på er den de bruker i den andre reklamen, der de reklamerer for både herre- og damemote. Men tusen takk for hjelpen. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Den er kul den også, men det er ikke den jeg tenker på. Den jeg tenker på er den de bruker i den andre reklamen, der de reklamerer for både herre- og damemote. Men tusen takk for hjelpen. Har du søkt på youtube? 0 Siter
Hestehoven Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Den er kul den også, men det er ikke den jeg tenker på. Den jeg tenker på er den de bruker i den andre reklamen, der de reklamerer for både herre- og damemote. Men tusen takk for hjelpen. http://nelly.com/productOverview.asp?qNavigation=trends&qClass=&qGroup=&qTrend=35&language_id=3&gender=1 Er det denne kanskje? 0 Siter
Hestehoven Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Den er kul den også, men det er ikke den jeg tenker på. Den jeg tenker på er den de bruker i den andre reklamen, der de reklamerer for både herre- og damemote. Men tusen takk for hjelpen. Hvis det var den som var i den siste linken jeg fant, og som "ooo" også sier,så heter den Travel as I wait, tror jeg:) Så sånn ut! 0 Siter
Debra-irl Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Skrevet 5. mars 2009 Hvis det var den som var i den siste linken jeg fant, og som "ooo" også sier,så heter den Travel as I wait, tror jeg:) Så sånn ut! TUSEN takk for hjelpen :-) Travel as I wait var sangen!! Nå har jeg lastet den ned, gratis OG lovlig :-) Tusen tusen takk!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.