Luska Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 http://www.nettavisen.no/utenriks/article2561338.ece Ja, jeg må si han kvalifiserer til "årets pappa". Han slukket tross alt lyset så ungene skulle slippe å se at han voldtok datteren... Syking. 0 Siter
org Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Fytti grisen. Og i følge ham, sykingen, savnet de heller ingenting... Jeg lurer: tror han på dette selv? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Fytti grisen. Og i følge ham, sykingen, savnet de heller ingenting... Jeg lurer: tror han på dette selv? ''Og i følge ham, sykingen, savnet de heller ingenting... Jeg lurer: tror han på dette selv?'' Ja, det tror jeg faktisk. I hans syke hjerne gjorde han en god ting ved å ta vare på dem, gi dem mat og passe på at ingen andre fikk gjort dem noe vondt. At han selv påførte dem store lidelser er han nok ikke i stand til å se. 0 Siter
org Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 ''Og i følge ham, sykingen, savnet de heller ingenting... Jeg lurer: tror han på dette selv?'' Ja, det tror jeg faktisk. I hans syke hjerne gjorde han en god ting ved å ta vare på dem, gi dem mat og passe på at ingen andre fikk gjort dem noe vondt. At han selv påførte dem store lidelser er han nok ikke i stand til å se. Nei, du har sikkert rett. Det er vel sånn med pedofile, at de ikke "ser" at det de gjør, er rav ruskende galt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.