Gå til innhold

Åååå!! Vil ha, vil ha, vil ha!! ;-)

Anbefalte innlegg

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Lotte :o)

14

• Mrs D

10

• Glimtipper

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Å herregud - kjerringemne!

Men det verste er at jeg helt sikkert hadde fylt kriteriene for å motta en slik med støtte fra NAV - så da kan vi jo selv konkludere med hvem som er kjerringa:-)

Skrevet

Jeg har ønsket meg en sånn lenge!

Synd jeg bor i England nå og ikke kan snappe opp denne godbiten :(

Skrevet

Et teknisk hjelpemiddel for dem som har problemer med å gå, dekkes av NAV ved dokumentert behov.

Jeg er i alle fall veldig glad for at jeg ikker er avhengig av en elektrisk rullestol.

Gjest ViViola
Skrevet

Åh, kan jeg få sitte på i kurven?! :-)

Skrevet

Å herregud - kjerringemne!

Men det verste er at jeg helt sikkert hadde fylt kriteriene for å motta en slik med støtte fra NAV - så da kan vi jo selv konkludere med hvem som er kjerringa:-)

;-) Det er jo ikke kjerring å ha behov eller bruk for hjelpemidler, da:-) Men jeg tenker folk i nabolaget hadde sperret opp øynene dersom jeg kom susende på denne.

Det vil si .... "susende" er vel neppe riktig betegnelse . antar den går i ca 2 km/t...;-)

Skrevet

Åh, kan jeg få sitte på i kurven?! :-)

Sleng deg oppi kørja! :-)

Gjest ViViola
Skrevet

He-he, det hadde nok vært litt av et syn!

:-)

Gjest Elextra
Skrevet

''Sleng deg oppi kørja! ''

... å la ball'ongen gå! :D

Gjest Elextra
Skrevet

''Sleng deg oppi kørja! ''

... å la ball'ongen gå! :D

eh, å = og.

Elns.

Skrevet

;-) Det er jo ikke kjerring å ha behov eller bruk for hjelpemidler, da:-) Men jeg tenker folk i nabolaget hadde sperret opp øynene dersom jeg kom susende på denne.

Det vil si .... "susende" er vel neppe riktig betegnelse . antar den går i ca 2 km/t...;-)

"Susende" var nok en smule overdrivelse ja:-)

Gjest minnah
Skrevet

.."beregnet til å kjøre på senteret" - kjekt da! :o)

Skrevet

Den går 9,8 km/t. I hvert fall den typen jeg har, som er beregnet på utebruk og ikke innendørs sentra.

Og ja, du må regne med at folk i nabolaget sperrer øynene opp. De stirrer, de spør, de ser rart på deg, de behandler deg annerledes, de synes synd på deg og noen unngår øyekontakt.

At noen kan ønske seg noe sånt går over min fatteevne, men hver sin lyst. Da får vi jo håpe du er så "heldig" en dag, da... Jeg ønsker ikke noe annet enn å slippe min.

Skrevet

Det er faktisk ikke morsom å slenge slik med leppa, på bekostning av oss, som ikke kan gå og må kjøre el-rullestol.

http://lothiane.wordpress.com/2006/09/17/om-a-v%C3%A6re-synlig/

Jeg synes det er en liten overreaksjon. Jeg er alltid svært forsiktig angående slike ting, men dette var da ikke ment å gjøre narr av?

Jeg tilbrakte storparten av tenårene på krykker på grunn av leddgikt. Det var ikke kjempegøy og jeg visste at det var siste steg før rullestol. For meg var det jo en personlig tragedie. Det ble mange blikk og spørsmål, men jeg ble allikevel ikke fornærmet når klassekamerater ville låne krykkene og synes det var morsomt å "leke" med de. Det hadde ingenting å gjøre med at de ville være syke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...