morsan Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1236074746' post='4103296] Å gå av skaftet er jo en overdrivelse, da. Jekk ned blodpumpa et par hakk, og les mine innlegg en gang til. Snakk om engasjement. ;-) Jeg tror neppe at det gjorde noen forskjell om bildet var hentet fra finn, eller fra en annen artikkel. ''Jeg tror neppe at det gjorde noen forskjell om bildet var hentet fra finn, eller fra en annen artikkel.'' Tydleigvis ikke, men for meg ville det vært stor forskjell på om dette kjøretøyet f eks var avbildet i forbindelse med en artikkel som f eks omhandlet handicappede og deres mulighet til å bevege seg ute i samfunnet ved hjelp av dette. Da hadde det blitt en direkte link til handicappede, og ikke ubetenksom tulling med alt som selges på finn.no. Jeg så det ihvertfall ikke selv som et hjelpemiddel, og det må jeg bare beklage at jeg ikke gjorde. Jeg burde jo ha visst bedre, og heller tulle med bare dumme og stygge mennesker heretter! ;-) For det er fortsatt "lov"....;-) 0 Siter
Mrs D Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Døh, det er 4, altså! Og 4 er mange. 3 er noen, 4 er mange. Så det så!!!! ;-) (Isj, jeg gjorde om "man" til "mange" - og det ble jo gæli!) ''Døh, det er 4, altså! Og 4 er mange. 3 er noen, 4 er mange. Så det så!!!!'' Å! var det FIRE, da hadde nok jeg talt feil. ;-) Du har selvsagt rett, fire er mange.. Eller i alle fall forholdsvis mange. I denne sammenhengen. Her på DOL i alle fall. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1236075086' post='4103300] Her er det ikke snakk om noen "side"? Men du veier alle for og i mot og deler dol inn i "lag"? *hehe* Det er lov å si i fra, er det ikke? Jeg jatter ikke med noen. Vet du, jeg tror kanskje ikke jeg gidder dette, jeg. Du falt liksom ned på et litt mer sånn - eh - kjedelig nivå. 0 Siter
Mrs D Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 ''Jeg tror neppe at det gjorde noen forskjell om bildet var hentet fra finn, eller fra en annen artikkel.'' Tydleigvis ikke, men for meg ville det vært stor forskjell på om dette kjøretøyet f eks var avbildet i forbindelse med en artikkel som f eks omhandlet handicappede og deres mulighet til å bevege seg ute i samfunnet ved hjelp av dette. Da hadde det blitt en direkte link til handicappede, og ikke ubetenksom tulling med alt som selges på finn.no. Jeg så det ihvertfall ikke selv som et hjelpemiddel, og det må jeg bare beklage at jeg ikke gjorde. Jeg burde jo ha visst bedre, og heller tulle med bare dumme og stygge mennesker heretter! ;-) For det er fortsatt "lov"....;-) ''Tydleigvis ikke, men for meg ville det vært stor forskjell på om dette kjøretøyet f eks var avbildet i forbindelse med en artikkel som f eks omhandlet handicappede og deres mulighet til å bevege seg ute i samfunnet ved hjelp av dette.'' Viktig poeng, syns jeg! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 ''Døh, det er 4, altså! Og 4 er mange. 3 er noen, 4 er mange. Så det så!!!!'' Å! var det FIRE, da hadde nok jeg talt feil. ;-) Du har selvsagt rett, fire er mange.. Eller i alle fall forholdsvis mange. I denne sammenhengen. Her på DOL i alle fall. He-he, jeg må vel bare krype til korset og si at jeg faktisk ikke helt vet nøyaktig hvor mange. Prøvde bare å redde mitt eget skinn. Tam-ta-tam-ta-taaaaa! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 ''Jeg tror neppe at det gjorde noen forskjell om bildet var hentet fra finn, eller fra en annen artikkel.'' Tydleigvis ikke, men for meg ville det vært stor forskjell på om dette kjøretøyet f eks var avbildet i forbindelse med en artikkel som f eks omhandlet handicappede og deres mulighet til å bevege seg ute i samfunnet ved hjelp av dette. Da hadde det blitt en direkte link til handicappede, og ikke ubetenksom tulling med alt som selges på finn.no. Jeg så det ihvertfall ikke selv som et hjelpemiddel, og det må jeg bare beklage at jeg ikke gjorde. Jeg burde jo ha visst bedre, og heller tulle med bare dumme og stygge mennesker heretter! ;-) For det er fortsatt "lov"....;-) ''Jeg burde jo ha visst bedre, og heller tulle med bare dumme og stygge mennesker heretter! ;-) For det er fortsatt "lov"....;-)'' Hvis jeg legger ut en annonse fra finn, med to blindestokker til salgs, og en flåsete kommentar med to fluer i en smekk, kan brukes som gå-staver og på karneval i tillegg - hadde du sett humoren i det? Det må være lov å si hva man mener. :-) Du var ikke 100% heldig med denne, og det må du tåle. :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Vet du, jeg tror kanskje ikke jeg gidder dette, jeg. Du falt liksom ned på et litt mer sånn - eh - kjedelig nivå. Så hyggelig du er :-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1236075855' post='4103314] Så hyggelig du er :-) Jeg er i all hovedsak det, ja, men heller ikke jeg gidder å jatte med. 0 Siter
Lurvis Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 ''Den går 9,8 km/t. I hvert fall den typen jeg har,.......'' Råtass! :-) Jøssda, det går så det suser. Ikke noe særlig på vinterføre, det skal sies. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er i all hovedsak det, ja, men heller ikke jeg gidder å jatte med. Det tar jeg med stor ro, gitt. ;-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1236076308' post='4103322] Det tar jeg med stor ro, gitt. ;-) ? Jøss, du er jo helt Jølsen her, jo! Hva galt har jeg gjort deg, da? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 ''Jeg tror neppe at det gjorde noen forskjell om bildet var hentet fra finn, eller fra en annen artikkel.'' Tydleigvis ikke, men for meg ville det vært stor forskjell på om dette kjøretøyet f eks var avbildet i forbindelse med en artikkel som f eks omhandlet handicappede og deres mulighet til å bevege seg ute i samfunnet ved hjelp av dette. Da hadde det blitt en direkte link til handicappede, og ikke ubetenksom tulling med alt som selges på finn.no. Jeg så det ihvertfall ikke selv som et hjelpemiddel, og det må jeg bare beklage at jeg ikke gjorde. Jeg burde jo ha visst bedre, og heller tulle med bare dumme og stygge mennesker heretter! ;-) For det er fortsatt "lov"....;-) Helt enig med deg,- jeg så for meg noe sånt når du postet innlegget: http://www.cartoonstock.com/newscartoons/cartoonists/rro/lowres/rron234l.jpg Legg merke til at hun har krysset av hvor mange fotgjengere hun har knertet ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 ? Jøss, du er jo helt Jølsen her, jo! Hva galt har jeg gjort deg, da? Unnskyld meg, men hva mener du med det? Det jeg mente noen hakk lengre opp, var at hvis du leste mine innlegg lengre opp i tråden, så kanskje du skjønte hva jeg mente. Dessuten blunket jeg i forrige innlegg. I stedet sammenligner du meg med Jølsen? Du er plutselig ikke hyggelig lengre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Jeg tror nok Lisa Rinna kommer til å saksøke Lotte. Dessuten minner jeg om at det i sin tid var en her som ønsket at Lillemus skulle få et kolikkbarn. Det gikk i oppfyllelse. Så pass deg i trafikken framover... ''Dessuten minner jeg om at det i sin tid var en her som ønsket at Lillemus skulle få et kolikkbarn. Det gikk i oppfyllelse.'' Var det? Det har jeg helt glemt. ) Hva hadde jeg sagt i forkant der da tro? For å få et sånt svar mener jeg, jeg hadde nok tråkket på noen ømme tær, evt. slengt med leppa. ) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Det eneste jeg har fått med meg er at Dagfinn Enerly har tro på at han skal komme til å gå en dag. Da mistet jeg interessen for hva har har å si, for det er å ha litt vel mye optimisme i forhold til hans sykdom. ''Det eneste jeg har fått med meg er at Dagfinn Enerly har tro på at han skal komme til å gå en dag. Da mistet jeg interessen for hva har har å si, for det er å ha litt vel mye optimisme i forhold til hans sykdom.'' Wow... Er det så utenkelig at han skulle kunne klare? Han sier det stadig går framover, og han har en målsetning... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1236077058' post='4103334] Unnskyld meg, men hva mener du med det? Det jeg mente noen hakk lengre opp, var at hvis du leste mine innlegg lengre opp i tråden, så kanskje du skjønte hva jeg mente. Dessuten blunket jeg i forrige innlegg. I stedet sammenligner du meg med Jølsen? Du er plutselig ikke hyggelig lengre. Poenget mitt er at du etterlyser mer saftige tråder og større takhøyde, samtidig som du mener at et så uskyldig innlegg som dette (altså morsans tråd her) er å gå over streken av hva man kan spøke med. Det overrasker meg. Når du da svarer at jeg må jenke meg ned, passe på blodpumpa, snakker om at jeg deler DOL inn i lag osv., da blir det en diskusjon på person og ikke sak. Hvilket ikke akkurat skaper takhøyde eller noe annet. At du slenger på smileansikter på ufine kommentarer er en typisk Jølsengreie, samt kommentarer med undertona "hva-du-enn-sier-bryr-det-meg-ikke". 0 Siter
mrxx Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Dette ble en skikkelig kjærringtråd, hvor det analyseres i opp og mente. Tror jeg ler meg i ihjel. At dere gidder. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Dette ble en skikkelig kjærringtråd, hvor det analyseres i opp og mente. Tror jeg ler meg i ihjel. At dere gidder. Det er jo ikke andre tråder å engasjere seg i. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Dette ble en skikkelig kjærringtråd, hvor det analyseres i opp og mente. Tror jeg ler meg i ihjel. At dere gidder. Hihi,- må jo forsvare morsan i hennes fravær, da vet du... 0 Siter
Luska Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Dette ble en skikkelig kjærringtråd, hvor det analyseres i opp og mente. Tror jeg ler meg i ihjel. At dere gidder. Vi er jo kjerringer! Da må jo trådene nødvendigvis bære preg av det. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.