Gå til innhold

Morsan - jeg trenger finn-hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du finne rimelige skisko (NNN), gjerne Fischer, i alle str 33-34-35-36.

*gir nesten opp* Guttungen har i str 32, grå/gule, som matcher skiene, og trenger større str straks.

Skrevet

Sikker på at du ikke heller vil ha skøyter, da, fpr jeg tror jeg kanskje har noen i riktig størrelse på loftet? ;-)

Skrevet

Sikker på at du ikke heller vil ha skøyter, da, fpr jeg tror jeg kanskje har noen i riktig størrelse på loftet? ;-)

Skøyter? Det lar seg dårlig kombinere med langrennski ;-)

Har du mange par, eller?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236005309' post='4102776]

Skøyter? Det lar seg dårlig kombinere med langrennski ;-)

Har du mange par, eller?

Aner ikke - har bare en følelse av at dette er en av mange ting på loft og i kott som burde vært avertert på finn...;-)

Skrevet

Aner ikke - har bare en følelse av at dette er en av mange ting på loft og i kott som burde vært avertert på finn...;-)

Jeg kjøper gjerne et lass med skisko (1.pri) og skøyter! :-)

Gjest prust
Skrevet

Tror vi har to par i str ca 32-34 som ikke er i bruk.

Vi gjorde noen feilvurderinger, og hadde plutselig 3 par i samme størrelse. Minstemor bruker det tredje paret (rosa Frost). De to andre er mørkeblå.

Skrevet

Tror vi har to par i str ca 32-34 som ikke er i bruk.

Vi gjorde noen feilvurderinger, og hadde plutselig 3 par i samme størrelse. Minstemor bruker det tredje paret (rosa Frost). De to andre er mørkeblå.

32 har vi. 33-34 er kanskje interessant - må avvente hva morsan finn(er) ut ;-) Det er skisko til NNN-binding du har ja?

Gjest Elextra
Skrevet

''Guttungen har i str 32, grå/gule, som matcher skiene, og trenger større str straks''

Viktig at de matcher, eller? :P Må innrømme at tanken på at ski og skistøvler skal matche aldri har slått meg.

Gjest prust
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236006137' post='4102782]

32 har vi. 33-34 er kanskje interessant - må avvente hva morsan finn(er) ut ;-) Det er skisko til NNN-binding du har ja?

Ja, det er NNN binding. Skal sjekke når jeg kommer hjem. Nå må jeg få kommet meg på trening!

Skrevet

Kuuuuuult!

Ja, men dette er da helt normalt, når de passerer skolestart? guttungen ønsket seg Fischer Sprint-pakken, og fikk det. Skoene blir fort for små, men staver og ski holder en sesong til.

:-)

Skrevet

Ja, det er NNN binding. Skal sjekke når jeg kommer hjem. Nå må jeg få kommet meg på trening!

ok :-)

Gjest prust
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236008557' post='4102792]

Ja, men dette er da helt normalt, når de passerer skolestart? guttungen ønsket seg Fischer Sprint-pakken, og fikk det. Skoene blir fort for små, men staver og ski holder en sesong til.

:-)

Jeg var ikke ironisk altså! Guttungen min hadde likt det settet der!

Hun på snart 8 fikk rosa Frost-pakke i fjor (dvs sko og ski), men skoene var for små i år, så nå har lillesøster fått dem.

Skrevet

Jeg var ikke ironisk altså! Guttungen min hadde likt det settet der!

Hun på snart 8 fikk rosa Frost-pakke i fjor (dvs sko og ski), men skoene var for små i år, så nå har lillesøster fått dem.

Alle kule gutter liker sånne skisett som proffene har :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236010784' post='4102816]

Alle kule gutter liker sånne skisett som proffene har :-)

Jeg tror du må ha påvirket min for det var klar beskjed da han måtte ha nye ski nå - Fischer skulle det være!

Skrevet

Jeg tror du må ha påvirket min for det var klar beskjed da han måtte ha nye ski nå - Fischer skulle det være!

Jeg?! Mr-Vet-hvordan-det-må-være - som er 8, og har det "rette svaret på merker" før de andre rekker å tenke på det , trakk et lettelsens sukk over at mor sjøl hadde vett til å komme hjem med Fischer-ski til seg selv også. *himle*

Jeg tror ungene har steppet inn i lett-påvirkelig-alderen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...