Gjest mamma til 2 gutter(01og08) Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har vært plaget med hodepine og nakkesmerter i perioder i mange år.I det siste har jeg vært svimmel.Kan sitte i en stol og plutselig så går det rundt og jeg tenker at nå besvimer jeg.Men det går fort over.Det har skjedd ute også.På ett apotek måtte jeg finne en stol og sette meg.Det skjedde på butikken også.Jeg måtte bare ut.Hva bør jeg gjøre?.Har 2 barn så synes at det er ekkelt vist jeg besvimer av ute sammens dem. 0 Siter
alwaysme Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Jeg blir svimmel når jeg over tid har stresset, slik at nakken er stokk stiv. Jeg har kjøpt meg en nakkepute med ris i, som varmes i mikroen (!). En herlig varme som holder seg lenge. Likevel syns jeg du skal få sjekket ut endel ting før du slår deg til ro med at det ikke er noe. Tette ører, lav blodprosent, lavt blodtrykk osv er jo enkle ting å få sjekket ut. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Er det musklene som skyldes nakkesmertene, så kan varme hjelpe (varnt vann når du dusjer feks). Kan barna gi deg litt massasje kansje? 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Lege først, for å sjekke at det ikke er annet en muskulært. Jeg kan skrive under på at den risposen er knallgod å ha! Jeg kjøpte min på clas ohlson Ett par hundre kr ca. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.