Gjest Sytøyet Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Har hatt et utvendig lite inngrep. Det ble sydd en del sting, alt virker veldig bra. Blødde litt de to, tre første dagene men så har det vært veldig fint. Det heter seg at jeg ikke skal trimme, løpe, mase eller noe sånt på 4 uker pga. blødningsfaren. Nå har det gått en uke og jeg må si at jeg føler meg virkelig i bra form. Kan ikke forestille meg annet enn at jeg godt kunne tatt en trimtime nå. Hvordan kan det plutselig begynne å blø når det har grodd en uke? Hva er det dette med blødningsfare går ut på? 4 uker er jo mye, hva kan skje egentlig. Skal jo ta det rolig, det er ikke det, men en lurer jo da, det er nå helt sikker. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Selv om såret har grodd utvendig og huden ser hel og fin ut, så tar det mye lengre tid, før såret gror lengre innover i kjøttet, derfor må du ta det rolig i så lang tid. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Hvis du belaster såret før det har grodd skikkelig så kan det revne igjen. Hør nå på hva legen har sagt og hold deg på matta! 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Hvis man har fått beskjed av legen at man skal ta det med ro i 4 uker etter inngrepet, så er det kanskje en idé å høre på dem? Det er vel ikke uten grunn de gir denne beskjeden? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Det er mye mer kritisk der du _ikke_ ser! Ta det helt med ro, du har ikke lyst til å revne innvendig. Tro meg. 0 Siter
Saphira Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Det er mye mer kritisk der du _ikke_ ser! Ta det helt med ro, du har ikke lyst til å revne innvendig. Tro meg. ''Ta det helt med ro, du har ikke lyst til å revne innvendig. Tro meg. '' LOL 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 ''Ta det helt med ro, du har ikke lyst til å revne innvendig. Tro meg. '' LOL Sant det, altså! :-) 0 Siter
Saphira Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 OK. :-) Men jeg synes absolutt det var på sin plass at du nevnte det, ViViola. *nikker* 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Men jeg synes absolutt det var på sin plass at du nevnte det, ViViola. *nikker* He-he, jeg ble noen øyeblikk usikker på om jeg hadde misforstått ett eller annet, sjø, men ja, det er viktig å huske at man gror ikke bare på utsiden av skinnet - men også inni. :-) 0 Siter
Saphira Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 He-he, jeg ble noen øyeblikk usikker på om jeg hadde misforstått ett eller annet, sjø, men ja, det er viktig å huske at man gror ikke bare på utsiden av skinnet - men også inni. :-) Neida, du har aldeles ikke misforstått noe. Synes bare du hadde en litt morsom måte å formidle kunnskapen din på. Tommel opp for den, altså. :-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Neida, du har aldeles ikke misforstått noe. Synes bare du hadde en litt morsom måte å formidle kunnskapen din på. Tommel opp for den, altså. :-) High five! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.