thesweed Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Noen som vet om det går å sende en hund med fly, uten at noen reiser med den? Først innlands, så til Sverige... Dvs. en sjekker den inn/leverer, og en henter i den nye byen... Er dette mulig, eller må en person være med? 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Det går utmerket å sende en hund med fly. Ta kontakt med flyselskapet så får du alle detaljer. Jeg har sendt både hund og katt med fly og det var ingen problem. Eneste aberet kan man si er at hunden ikke blir luftet på turen, man putter den selv i reisebur (som må oppfylle visse krav) og deretter blir den behandlet som en pakke til den kommer frem til personen som skal hente hunden. 0 Siter
waxo Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Går helt fint å sende alene som en pakke, men da ville jeg nok ha vært veldig sikker på at det var en nervesterk hund først. Hadde aldri sendt min hund med fly. Det ville jeg ikke ha tatt sjansen på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.