Gå til innhold

Tyrker tar en Fairytale...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Djiiizes. Jeg får noia av denne ekstremt dårlige sangen. I denne tyrker-versjonen, satte jeg stor pris på at felelyden av dus, og at tyrker'n hadde like bra stemme som han norske. Eller, like dårlig, er riktigere...

Fytti, for et ræl. Og da snakker jeg om originalversjonen :-(

AneM1365380603
Skrevet

He he. Han må da ha likt låta i allefall siden han har lært seg den. Ikke verst det, men sangprestasjonen er ikke noe å hoppe i taket over ;)

Her skal du få årets vinner i Bulgaria. Det er en mann som synger og uler. Hvis du holder ut i to minutter, så blir den faktisk verre fra det og ut:

http://www.youtube.com/watch?v=dtKSE1dlYso&feature=related

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236029385' post='4103010]

Djiiizes. Jeg får noia av denne ekstremt dårlige sangen. I denne tyrker-versjonen, satte jeg stor pris på at felelyden av dus, og at tyrker'n hadde like bra stemme som han norske. Eller, like dårlig, er riktigere...

''Fytti, for et ræl. Og da snakker jeg om originalversjonen :-(''

Hihi. Den er jo skikkelig fin, men jeg begynner å bli litt lei av den. Ungene maser sånn om at jeg må finne den fram. I dag kom minstesnuppa og sa "Jeg vil høre Alexander synge".

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236029385' post='4103010]

Jeg synes originalen er nydelig jeg! :o) Her går den på pc'n både sent og tidlig og både ungene og jeg digger den. :-D

Skrevet

''Fytti, for et ræl. Og da snakker jeg om originalversjonen :-(''

Hihi. Den er jo skikkelig fin, men jeg begynner å bli litt lei av den. Ungene maser sånn om at jeg må finne den fram. I dag kom minstesnuppa og sa "Jeg vil høre Alexander synge".

*urk* Jeg er allergisk.

Skrevet

Jeg synes originalen er nydelig jeg! :o) Her går den på pc'n både sent og tidlig og både ungene og jeg digger den. :-D

Kos dere! :-)

Skrevet

He he. Han må da ha likt låta i allefall siden han har lært seg den. Ikke verst det, men sangprestasjonen er ikke noe å hoppe i taket over ;)

Her skal du få årets vinner i Bulgaria. Det er en mann som synger og uler. Hvis du holder ut i to minutter, så blir den faktisk verre fra det og ut:

Jøjje meg. For ei smørje, men jeg mener å gjenkjenne takter fra en håndfull gamle Grand Prix-låter i den smørja. *Hehe*

Skrevet

OMG, for en lidelse. Jeg tro faktisk jeg dropper å se dette i år også.

AneM1365380603
Skrevet

Jøjje meg. For ei smørje, men jeg mener å gjenkjenne takter fra en håndfull gamle Grand Prix-låter i den smørja. *Hehe*

Her har vi ledd sånn av låta og spilt den så mye at vi nesten begynner å like den, he he.

Her kan du lese hva de skriver om låta, og du kan også taste på en link der for å lese mer. Det er ganske komisk skrevet:

http://www.abcnyheter.no/node/84145

Skrevet

Morsomt! :) Gøy at mange tar etter han da, eller en.... Håper dette er vinnersangen i år, med him self of course ;)

Skrevet

"I'm in loooove with another man" var det han burde ha sunget.

Skrevet

Herrejessu, alt folk legger ut på Youtube!!

Skrevet

*host*

Det må jeg si ... Urk ...

Gjest ViViola
Skrevet

Huff, stakkars... Men jeg lurer på om han faktisk _tror_ han kan synge, eller om dette er gjort for moroskyld?!

Skrevet

Neidustoretid! Man skulle jo tro de ikke _ville_ vinne... Men herregud - jeg ble helt fascinert, jeg. Måtte høre den hele 4 ganger, så grusom var den. ;-)

Gjest teksksa
Skrevet

Huff, stakkars... Men jeg lurer på om han faktisk _tror_ han kan synge, eller om dette er gjort for moroskyld?!

han tror ikke at han kan synge, men han elsker musikk og grand prix, jeg har meldt meg inn i fan cluben hans på facebook.

Skrevet

han tror ikke at han kan synge, men han elsker musikk og grand prix, jeg har meldt meg inn i fan cluben hans på facebook.

Geeeeez, mangt folk melder seg inn i!

Gjest ViViola
Skrevet

Oj. He-he.

Skrevet

Et eksempel på at "background vocal" er klart bedre enn vokalisten;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...