Gå til innhold

Tyrker tar en Fairytale...

Anbefalte innlegg

Gjest Fenrisulven
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236029385' post='4103010]

Djiiizes. Jeg får noia av denne ekstremt dårlige sangen. I denne tyrker-versjonen, satte jeg stor pris på at felelyden av dus, og at tyrker'n hadde like bra stemme som han norske. Eller, like dårlig, er riktigere...

Fytti, for et ræl. Og da snakker jeg om originalversjonen :-(

Næmmen Lotte da!

AneM1365380603
Skrevet

Neidustoretid! Man skulle jo tro de ikke _ville_ vinne... Men herregud - jeg ble helt fascinert, jeg. Måtte høre den hele 4 ganger, så grusom var den. ;-)

Det er jo en helt max gp-låt, om en skal kunne si det sånn ;) Fyren titter ned i gulvet mesteparten av tiden han synger. Lite kontakt med både publikum og kamera. Det ser ut som at han har smerter enkelte ganger når han uler som verst. Høydepunktet er etter ca 2,5 minutter. Da en ikke trodde det kunne bli verre ules det til lufta går ut av han.

Låta er helt etter min humor, og som du sier må den høres flere ganger. En blir nesten avhengig :)

Skrevet

Næmmen Lotte da!

Noen liker det ene, andre liker det andre! Alexander har ingen vokalprestasjon å skilte med. Han er sikkert kjempeflink på fele eller fiolin, men det hjelper ikke for min del.

Han kan sikkert nå langt i konkurransen også, når man ser hva han skal møte der... Så du linken til den bulgarske låten?

Gjest teksksa
Skrevet

Geeeeez, mangt folk melder seg inn i!

han er ikke som alle andre, han er spesiell, sjekk ut hjemmesia hans, hva som betyr mye for han. musikk, MGP og reise til historiske steder... kanskje har han et snev av aspergers?(hvem vet)

Vi vil samle inn penger så han kan få reise verden rundt og se alle historiske steder :)

Gjest esc-83
Skrevet

He he. Han må da ha likt låta i allefall siden han har lært seg den. Ikke verst det, men sangprestasjonen er ikke noe å hoppe i taket over ;)

Her skal du få årets vinner i Bulgaria. Det er en mann som synger og uler. Hvis du holder ut i to minutter, så blir den faktisk verre fra det og ut:

http://www.youtube.com/watch?v=dtKSE1dlYso&feature=related

jaja,den får meg iallefall til å føle meg som en begavet sanger selv:P (hadde det vært gjort i norske talenter ville han vært x'et ut for lengst)

Skrevet

han er ikke som alle andre, han er spesiell, sjekk ut hjemmesia hans, hva som betyr mye for han. musikk, MGP og reise til historiske steder... kanskje har han et snev av aspergers?(hvem vet)

Vi vil samle inn penger så han kan få reise verden rundt og se alle historiske steder :)

''Vi vil samle inn penger så han kan få reise verden rundt og se alle historiske steder :)''

Er da andre og bedre ting å bruke penger på enn en tyrker som skal reise rundt for å se historiske steder!

Gjest xbellax
Skrevet

Kan dere ikke, for Gudsskyld, gi penger til steder og mennesker som _virkelig_ trenger det? Sikkert et herlig og unikt vesen dette her, men han har tak over hodet, mat i kjøleskapet, åpenbart en pc og et fjernsyn, hvorfor ikke gi pengene til noen som ikke har noe, eller for den saks skyld _noen_?

Skrevet

Det er jo en helt max gp-låt, om en skal kunne si det sånn ;) Fyren titter ned i gulvet mesteparten av tiden han synger. Lite kontakt med både publikum og kamera. Det ser ut som at han har smerter enkelte ganger når han uler som verst. Høydepunktet er etter ca 2,5 minutter. Da en ikke trodde det kunne bli verre ules det til lufta går ut av han.

Låta er helt etter min humor, og som du sier må den høres flere ganger. En blir nesten avhengig :)

Bekymringsverdig...jeg har aldri, i hele mitt liv, måttet høre en dritdårlig sang opptil flere ganger (les: oppe i 7 nå), av egen fri vilje. Fantastisk!

Takk for at du la ut link. Du skal få en klem av meg, for jeg ble rett og slett i utrolig godt humør av den grusomme låta. :o)

Gjest teksksa
Skrevet

''Vi vil samle inn penger så han kan få reise verden rundt og se alle historiske steder :)''

Er da andre og bedre ting å bruke penger på enn en tyrker som skal reise rundt for å se historiske steder!

du han tar doktorgrad og sånn assa.

Gjest teksksa
Skrevet

du han tar doktorgrad og sånn assa.

beklager jeg hadde misforstått det var:

we working on a world tour for furkan...people all over planet have the right to enjoy his ive perfomance!!!

ikke at han skulle reise og se historiske steder (det gjør han på egenhånd)

Skrevet

beklager jeg hadde misforstått det var:

we working on a world tour for furkan...people all over planet have the right to enjoy his ive perfomance!!!

ikke at han skulle reise og se historiske steder (det gjør han på egenhånd)

''people all over planet have the right to enjoy his ive perfomance!!!''

Eller kanskje slippe det?

Gjest Meline
Skrevet

He he. Han må da ha likt låta i allefall siden han har lært seg den. Ikke verst det, men sangprestasjonen er ikke noe å hoppe i taket over ;)

Her skal du få årets vinner i Bulgaria. Det er en mann som synger og uler. Hvis du holder ut i to minutter, så blir den faktisk verre fra det og ut:

http://www.youtube.com/watch?v=dtKSE1dlYso&feature=related

Fikk skikkelig 1993-vibes av den der :-)

Tydelig at melodi GP ikke lenger er en _sang_konkurranse, hehe..

AneM1365380603
Skrevet

Fikk skikkelig 1993-vibes av den der :-)

Tydelig at melodi GP ikke lenger er en _sang_konkurranse, hehe..

MGP er show, og jeg liker det ;)

Gjest Meline
Skrevet

MGP er show, og jeg liker det ;)

Me too ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...