Gjest Villige Vendela Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Ha er det en dypere mening, eller er jeg velkommen til å gi gass med hvilket tema som helst? 0 Siter
Gjest too tired to sleep Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 det er lov å ta opp det meste her,innenfor grensene hva som er lov selvfølgelig:P 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 De sakene som ikke passer inn i de andre forumene( her over den røde streken), de poster du her. Post ivei 0 Siter
nick Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Her diskuterer vi seriøse saker. Det første nye medlemmer må svare på er; Tar du den i toer'n? Og liker du det? Så går vi videre derfra. 0 Siter
Gjest Villige Vendela Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Hei nick! Svaret er nei på første spørsmål, og da skjønner du at jeg ikke kan ha noe svar på spørsmål nummer to. 0 Siter
Gjest Villige Vendela Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 De sakene som ikke passer inn i de andre forumene( her over den røde streken), de poster du her. Post ivei Javel. 0 Siter
Gjest Villige Vendela Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 det er lov å ta opp det meste her,innenfor grensene hva som er lov selvfølgelig:P Hvor går grensene? Jeg håper at det meste går an. 0 Siter
Gjest Villige Vendela Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Velkommen og gi gass:-) Takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.