Gå til innhold

Playstation, Wii, GameCube eller X-box???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å anskaffe en TV-spill konsoll, men vet ikke hvilken som er best (regn oss som fullstendig grønne!!!). Vi har en gutt på 4,5 og ei jente på 9... (og en mamma som synes det er gøy med Singstar :D). Pappa'n finnes ikke interessert i elektroniske spill i det hele tatt!

Noen som kan gjøre meg litt klokere på området?

Gjest ViViola
Skrevet

Hvis du bruker søkefunksjonen finner du masse innlegg om dette - særlig i desember. :-)

Jeg kan gjenta meg selv jeg, da: Vi valgte Wii fordi man da får spill som man ikke bare sitter stille og spiller. I tillegg til sportsaktivitetene (bowling, baseball, tennis, boksing og golf) bruker jeg Wii fit som trening (styrke, balanse og yoga spesielt).

Så - min stemme går til Wii! (Våre jenter er 6,5 og 8, de elsker wii!)

Skrevet

Hvis du bruker søkefunksjonen finner du masse innlegg om dette - særlig i desember. :-)

Jeg kan gjenta meg selv jeg, da: Vi valgte Wii fordi man da får spill som man ikke bare sitter stille og spiller. I tillegg til sportsaktivitetene (bowling, baseball, tennis, boksing og golf) bruker jeg Wii fit som trening (styrke, balanse og yoga spesielt).

Så - min stemme går til Wii! (Våre jenter er 6,5 og 8, de elsker wii!)

Ja wii er kjempe bra.

Jeg husker at jeg bokset så at jeg var så støl i armene dagen etterpå. :-)

Gjest ViViola
Skrevet

Ja wii er kjempe bra.

Og jeg fikk betennelse i armen etter 6 (!) timer tennis... He-he.

Morsomt er det!

Skrevet

Wii!!!!!!!

Kjempeartig, og så får de jo trim på kjøpet. Spilte selv et par timer i helgen (måtte jo dele med meg så de andre fikk spilt også....)

Skrevet

Wii!!!!!!!

Kjempeartig, og så får de jo trim på kjøpet. Spilte selv et par timer i helgen (måtte jo dele med meg så de andre fikk spilt også....)

Ok, da var det som jeg trodde - at Wii er løsningen for interaktive spill. Men får man ABBA Singstar til Wii?

Gjest ViViola
Skrevet

Ok, da var det som jeg trodde - at Wii er løsningen for interaktive spill. Men får man ABBA Singstar til Wii?

Nei. Men det har kommet ett eller annet nå, i samme sjangeren. Har ikke sjekket det ut.

Skrevet

Jeg mener ganske bestemt at det finnes Singstart til Wii. Nå har vi både Playstation 2 og Wii. Så singstar har blitt kjøpt til Playstation. Men det er sikkert ganske lett å sjekke ut. Akkurat ABBA singstar er nok ikke det spille så er supermye brukt i lang tid uansett.

Skrevet

Ja wii er kjempe bra.

*Kremt* det er nok derfor jeg er støl i armene i dag....

Skrevet

Vi har både Wii og Playstation 3, og det er Wii'en som blir brukt mest til spill. (vi bruker PS3 til å se film etc)

Skrevet

Vi har Playstation 2 og har nylig kjøpt Wii.

Jeg synes Wii er helt utrolig morsomt - og det synes ungene også som er 3, 8 og 9 år gamle! Så jeg tror jeg ville gått for den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...