Gå til innhold

"Lost" - når går det?

Anbefalte innlegg

Gjest Takker og bukker
Skrevet

Jeg mener jeg så serien en vanlig ukedag, 1,2 og 3 episode, men plutselig så sitter jeg å ser nr. 4 på søndag.

Så, et enkelt spørsmål: Når og på hvilken kanal går serien "Lost"?

Persille1365381127
Skrevet

Onsdager, TvNorge kl 21.30.

Gjest Takker og bukker
Skrevet

Onsdager, TvNorge kl 21.30.

Ja, mente det var tirsdag eller onsdag vi satt og så på det, så det stemmer nok helt.

Men har du noen forklaring på hvorfor vi satt og så på episode 4, som ikke er en reprise, på søndag?

Persille1365381127
Skrevet

Ja, mente det var tirsdag eller onsdag vi satt og så på det, så det stemmer nok helt.

Men har du noen forklaring på hvorfor vi satt og så på episode 4, som ikke er en reprise, på søndag?

Nei... Sikker på at det ikke var en annen sesong?

Jeg ser den går i reprise søndag kl 24, og gammel sesong mandag kl 01.55 utfra mediasenteret.

Skrevet

Selv ser jeg det på nettet ;) og har komt mye mye lengre enn de har på tv!

Blir bare mer og mer spennende og mer og mer frustrerende :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...