Gjest Takker og bukker Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Jeg mener jeg så serien en vanlig ukedag, 1,2 og 3 episode, men plutselig så sitter jeg å ser nr. 4 på søndag. Så, et enkelt spørsmål: Når og på hvilken kanal går serien "Lost"? 0 Siter
Gjest Takker og bukker Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Onsdager, TvNorge kl 21.30. Ja, mente det var tirsdag eller onsdag vi satt og så på det, så det stemmer nok helt. Men har du noen forklaring på hvorfor vi satt og så på episode 4, som ikke er en reprise, på søndag? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Ja, mente det var tirsdag eller onsdag vi satt og så på det, så det stemmer nok helt. Men har du noen forklaring på hvorfor vi satt og så på episode 4, som ikke er en reprise, på søndag? Nei... Sikker på at det ikke var en annen sesong? Jeg ser den går i reprise søndag kl 24, og gammel sesong mandag kl 01.55 utfra mediasenteret. 0 Siter
Mistera Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Selv ser jeg det på nettet og har komt mye mye lengre enn de har på tv! Blir bare mer og mer spennende og mer og mer frustrerende 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.