Gå til innhold

Sex i kollektiv..

Anbefalte innlegg

Gjest sol87
Skrevet

Hvordan er det "vanlig" å gjøre det med sex når man bor i kollektiv? Jeg feks bor sammen med en god venninne, og jeg unngår stort sett å ha sex med kjæresten når hun er hjemme, for å ta hensyn. kjæresten min syns dette er tullete.

Hva synes dere? er det ok å ha sex i kollektiv når andre (venner) er hjemme? (må selvfølgelig ta hensyn m lydnivå osv, men de kommer likevel sikkert til å forstå hva som foregår)

Skrevet

Jeg bodde på tomannsrom på College i USA, og våknet av at "room-mate'n" hadde sex med kjæresten ca 2 meter fra min seng.

Jeg blei rimelig sjokkert og forbanna da gitt!

Gjest sol87
Skrevet

Jeg bodde på tomannsrom på College i USA, og våknet av at "room-mate'n" hadde sex med kjæresten ca 2 meter fra min seng.

Oida! Forstår godt at du blei sur!!

Men her er det (heldigvis) snakk om at vi har hvert vårt rom!;)

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Sex er da en naturlig ting, spesielt når en er ung og har en (kanskje) ganske så fersk kjæreste. Og jeg mener at tåler en ikke slike livstegn fra sine medmennesker, så er ikke kollektiv det rette stedet å bo. Men selvfølgelig tar en hensyn så langt det er mulig.

Skrevet

Tror de fleste tar det forgitt at dere har sex når dere er sammen på rommet ditt. Så om dere ikke har gjort det til nå, har de sikkert tenkt at dere har gjort det. Tror uansett det fleste setter pris på å ikke høre det, så tror det kan være lurt å dempe lydnivået ja.

Persille1365381127
Skrevet

Da jeg bodde i kollektiv for ti år siden tok man hensyn i form av å lukke døren... :)

Ja, alle skjønner det, og dere trenger kanskje ikke utagere som verst (best) når dere ikke er alene, men utover det må du jo få gjøre hva du vil på rommet ditt?

Jeg hadde nok ikke brydd meg så veldig :)

Skrevet

Med mindre veggene er papirtynne og/eller dere pleier å ha veldig høylydt sex er det da ingen grunn til å ikke å ha sex på eget rom med låst dør selv om de andre i kollektivet er hjemme?!

Skrevet

Ja, det må da være lov å ha sex inne på rommet sitt, såfremt man lukker døren og holder lydnivået relativt lavt.

Skrevet

Sånt er direkte ufint!

Mrs. Wallace
Skrevet

Selvsagt kan man ha sex i kollektiv, men da fortrinnsvis på sitt eget rom - med døra lukket.

Jeg bodde i kollektiv i flere år. Pleide å sette på litt musikk når jeg hadde herrebesøk, og ellers gjøre som vanlig.

Skrevet

Selvsagt kan man ha sex i kollektiv, men da fortrinnsvis på sitt eget rom - med døra lukket.

Jeg bodde i kollektiv i flere år. Pleide å sette på litt musikk når jeg hadde herrebesøk, og ellers gjøre som vanlig.

''Pleide å sette på litt musikk når jeg hadde herrebesøk, og ellers gjøre som vanlig''

Ulempen med det er jo at naboene kan bli plaget av _både_ musikken og sex'en;-)

Husker en gang på studentbyen. Jeg lå og sov og merket ikke at han på naborommet kom hjem i 3-4-tida på natta, før enn han satte på HØY musikk! Musikken var høy, men sexlydene var enda høyere, samt at senga dunka i veggen.

@%&§!!!

Men antar at stor alkoholinntak hadde noe med hans (og damas) ekstremt dårlige dømmekraft å gjøre...;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

''Pleide å sette på litt musikk når jeg hadde herrebesøk, og ellers gjøre som vanlig''

Ulempen med det er jo at naboene kan bli plaget av _både_ musikken og sex'en;-)

Husker en gang på studentbyen. Jeg lå og sov og merket ikke at han på naborommet kom hjem i 3-4-tida på natta, før enn han satte på HØY musikk! Musikken var høy, men sexlydene var enda høyere, samt at senga dunka i veggen.

@%&§!!!

Men antar at stor alkoholinntak hadde noe med hans (og damas) ekstremt dårlige dømmekraft å gjøre...;-)

Ja, jeg innser at høy musikk kan være mer til ulempe. Men jeg mener altså litt lugn bakgrunnsmusikk, for å tone ut eventuelle enkeltlyder, og ellers ta hensyn - sånn at det hele ikke blir til nevneverdig plage for bofeller.

Gjest teksksa
Skrevet

Sålenge man ikke har en seng som knirker veldig høyt og man ikke stønner høylytt, så går det bra...

Har hatt kollektiv i flere år, og som regel går det greit, men de få som har virkelig hatt manglende sosiale antenner og stønnet høytlytt eller hatt seng som knirket kjempehøyt så du hørte hvert eneste jukk han gjorde i henne pga senga, det var helvete.... Var bare å kaste dem ut, ble uholdbart for andre i huset...

men med myk seng som ikke knirker og uten høy stønning så hører man ingenting... :)

Gjest gomle
Skrevet

Hvis de andre hører dere, så ville jeg ikke gjort det nei. Ikke akkurat for å "ta hensyn", men fordi jeg ville syntes det var uhyre flaut selv. Men det går vel an å gjøre det litt stille vel? Ha på litt musikk, og ikke stønne, så skulle man vel få til det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...