katrine69 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Ser på nå. Han 32-åringen som bor hos foreldrene sine.... Ikke akkurat Guds gave til kvinnene, eller? Grøsssss 0 Siter
katrine69 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 - med snusen rennende nedover fortennene! 0 Siter
mrxx Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 - med snusen rennende nedover fortennene! *lol*...sexy. Husker vi kalte snuskallene for 111 før i tiden. Det var hardbarka snuserer som måtte legge skikkelig innpå for å få virkning. Dette rant da nedover fra hver munnvik, pluss en midt i mellom. Derfor 111:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Det skulle likevel ikke forbause meg om han får masse tilbud fra damer etter dette Jeg synes ikke programmet er så interessant lenger. Det begrenser seg hvor mye jeg gidder å titte på andres dagligliv når mannfolka faktisk klarer seg så bra. 0 Siter
katrine69 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 *lol*...sexy. Husker vi kalte snuskallene for 111 før i tiden. Det var hardbarka snuserer som måtte legge skikkelig innpå for å få virkning. Dette rant da nedover fra hver munnvik, pluss en midt i mellom. Derfor 111:-) Ler! 111...... Fysj, snus er e k k e l t !!! 0 Siter
katrine69 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 Det skulle likevel ikke forbause meg om han får masse tilbud fra damer etter dette Jeg synes ikke programmet er så interessant lenger. Det begrenser seg hvor mye jeg gidder å titte på andres dagligliv når mannfolka faktisk klarer seg så bra. Har bare sett denne episoden. Kommer ikke til å se flere. Ser egentlig veldig lite på TV. Satt nå her med PC´n i fanget mens familien så på. Du har nok rett :-) Han får nok noen tilbud snart. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 *lol*...sexy. Husker vi kalte snuskallene for 111 før i tiden. Det var hardbarka snuserer som måtte legge skikkelig innpå for å få virkning. Dette rant da nedover fra hver munnvik, pluss en midt i mellom. Derfor 111:-) ''Det var hardbarka snuserer som måtte legge skikkelig innpå for å få virkning. Dette rant da nedover fra hver munnvik, pluss en midt i mellom'' *Kvalm* Det var to typer menn jeg kjapt luket ut da jeg var på leting etter en partner og det var de som røyker og de som snuser. Noe så vemmelig. 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 - med snusen rennende nedover fortennene! Ja, han så jeg forrige gang. Ikke mye lekker nei, der han sitter og gliser med DEN snusklysa!! Ikke noe voldsomt sjekketriks å bo hjemme hos mor og far i hans alder heller. 0 Siter
katrine69 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 ''Det var hardbarka snuserer som måtte legge skikkelig innpå for å få virkning. Dette rant da nedover fra hver munnvik, pluss en midt i mellom'' *Kvalm* Det var to typer menn jeg kjapt luket ut da jeg var på leting etter en partner og det var de som røyker og de som snuser. Noe så vemmelig. Enig. Gørrekkelt! Jeg falt så grundig for en som røyket. Kun vanlige sigaretter, naturligvis, og følelsene seiret. Men nå har han vært røykfri i mange år :-)))) Glad jeg ikke trakk meg på grunn av det, for mannen er helt fanastisk! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Har bare sett denne episoden. Kommer ikke til å se flere. Ser egentlig veldig lite på TV. Satt nå her med PC´n i fanget mens familien så på. Du har nok rett :-) Han får nok noen tilbud snart. Jeg gløttet litt selv, og ble mektig imponert over kakene han hadde stelt i stand. 0 Siter
katrine69 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 Jeg gløttet litt selv, og ble mektig imponert over kakene han hadde stelt i stand. Enig! Han var kjempeflink! Tipper kona ble overrasket. Han overrasket nok seg selv også :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Huff, samme tenker jeg ;-) Kan jo hende han får frierbrev nå som han er på TV. Skulle ikke forundre meg 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Enig. Gørrekkelt! Jeg falt så grundig for en som røyket. Kun vanlige sigaretter, naturligvis, og følelsene seiret. Men nå har han vært røykfri i mange år :-)))) Glad jeg ikke trakk meg på grunn av det, for mannen er helt fanastisk! *Humrer* Det er helt sikkert massevis av kjekke og flotte menn som røyker, men jeg var så heldig å finne en som ikke gjør det. ) 0 Siter
katrine69 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 *Humrer* Det er helt sikkert massevis av kjekke og flotte menn som røyker, men jeg var så heldig å finne en som ikke gjør det. ) Mange av dem óg ;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Enig! Han var kjempeflink! Tipper kona ble overrasket. Han overrasket nok seg selv også :-) ''Han overrasket nok seg selv også :-)'' Hehe.. Det vil jeg tro! 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 *Humrer* Det er helt sikkert massevis av kjekke og flotte menn som røyker, men jeg var så heldig å finne en som ikke gjør det. ) jeg og 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Kunne han bare droppet snusen i det minste *himler med øyene* 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Jeg gløttet litt selv, og ble mektig imponert over kakene han hadde stelt i stand. Ja dæ au, da ble jeg imponert Men flirte godt da han pisket i smeltet smør for å lage smørkrem Jeg synes de er herlige når de mestrer ting 0 Siter
astridny Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 - med snusen rennende nedover fortennene! Akkurat da er alle som bruker snus utålelig,ikke bare han. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Det skulle likevel ikke forbause meg om han får masse tilbud fra damer etter dette Jeg synes ikke programmet er så interessant lenger. Det begrenser seg hvor mye jeg gidder å titte på andres dagligliv når mannfolka faktisk klarer seg så bra. Ja, de klarer seg ganske bra - heldigvis! Jeg synes faktisk det er litt hyggelig å se på dem, og jeg er glad for at dette ikke er (nok et) utdritingsprogram. De klarer seg fint, og det verste som skjer er at smørkremen lages av smeltet smør;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.