Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på nå. Han 32-åringen som bor hos foreldrene sine.... Ikke akkurat Guds gave til kvinnene, eller? Grøsssss

Skrevet

- med snusen rennende nedover fortennene!

Skrevet

*lol*...sexy.

Husker vi kalte snuskallene for 111 før i tiden. Det var hardbarka snuserer som måtte legge skikkelig innpå for å få virkning. Dette rant da nedover fra hver munnvik, pluss en midt i mellom. Derfor 111:-)

AneM1365380603
Skrevet

Det skulle likevel ikke forbause meg om han får masse tilbud fra damer etter dette ;)

Jeg synes ikke programmet er så interessant lenger. Det begrenser seg hvor mye jeg gidder å titte på andres dagligliv når mannfolka faktisk klarer seg så bra.

Skrevet

*lol*...sexy.

Husker vi kalte snuskallene for 111 før i tiden. Det var hardbarka snuserer som måtte legge skikkelig innpå for å få virkning. Dette rant da nedover fra hver munnvik, pluss en midt i mellom. Derfor 111:-)

Ler! 111......

Fysj, snus er e k k e l t !!!

Skrevet

Det skulle likevel ikke forbause meg om han får masse tilbud fra damer etter dette ;)

Jeg synes ikke programmet er så interessant lenger. Det begrenser seg hvor mye jeg gidder å titte på andres dagligliv når mannfolka faktisk klarer seg så bra.

Har bare sett denne episoden. Kommer ikke til å se flere. Ser egentlig veldig lite på TV. Satt nå her med PC´n i fanget mens familien så på.

Du har nok rett :-) Han får nok noen tilbud snart.

Skrevet

*lol*...sexy.

''Det var hardbarka snuserer som måtte legge skikkelig innpå for å få virkning. Dette rant da nedover fra hver munnvik, pluss en midt i mellom''

*Kvalm* Det var to typer menn jeg kjapt luket ut da jeg var på leting etter en partner og det var de som røyker og de som snuser. Noe så vemmelig.

Skrevet

Ja, han så jeg forrige gang. Ikke mye lekker nei, der han sitter og gliser med DEN snusklysa!!

Ikke noe voldsomt sjekketriks å bo hjemme hos mor og far i hans alder heller.

Skrevet

''Det var hardbarka snuserer som måtte legge skikkelig innpå for å få virkning. Dette rant da nedover fra hver munnvik, pluss en midt i mellom''

*Kvalm* Det var to typer menn jeg kjapt luket ut da jeg var på leting etter en partner og det var de som røyker og de som snuser. Noe så vemmelig.

Enig. Gørrekkelt! Jeg falt så grundig for en som røyket. Kun vanlige sigaretter, naturligvis, og følelsene seiret. Men nå har han vært røykfri i mange år :-)))) Glad jeg ikke trakk meg på grunn av det, for mannen er helt fanastisk!

AneM1365380603
Skrevet

Har bare sett denne episoden. Kommer ikke til å se flere. Ser egentlig veldig lite på TV. Satt nå her med PC´n i fanget mens familien så på.

Du har nok rett :-) Han får nok noen tilbud snart.

Jeg gløttet litt selv, og ble mektig imponert over kakene han hadde stelt i stand.

Skrevet

Jeg gløttet litt selv, og ble mektig imponert over kakene han hadde stelt i stand.

Enig! Han var kjempeflink! Tipper kona ble overrasket. Han overrasket nok seg selv også :-)

Gjest togli
Skrevet

Huff, samme tenker jeg ;-)

Kan jo hende han får frierbrev nå som han er på TV. Skulle ikke forundre meg ;)

Skrevet

Enig. Gørrekkelt! Jeg falt så grundig for en som røyket. Kun vanlige sigaretter, naturligvis, og følelsene seiret. Men nå har han vært røykfri i mange år :-)))) Glad jeg ikke trakk meg på grunn av det, for mannen er helt fanastisk!

*Humrer* Det er helt sikkert massevis av kjekke og flotte menn som røyker, men jeg var så heldig å finne en som ikke gjør det. :o)

Skrevet

*Humrer* Det er helt sikkert massevis av kjekke og flotte menn som røyker, men jeg var så heldig å finne en som ikke gjør det. :o)

Mange av dem óg ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Enig! Han var kjempeflink! Tipper kona ble overrasket. Han overrasket nok seg selv også :-)

''Han overrasket nok seg selv også :-)''

Hehe.. Det vil jeg tro!

Skrevet

jeg og :)

Skrevet

Kunne han bare droppet snusen i det minste *himler med øyene*

Skrevet

Ja dæ au, da ble jeg imponert :) Men flirte godt da han pisket i smeltet smør for å lage smørkrem :) Jeg synes de er herlige når de mestrer ting :)

Skrevet

Akkurat da er alle som bruker snus utålelig,ikke bare han. :-)

Skrevet

Ja, de klarer seg ganske bra - heldigvis! Jeg synes faktisk det er litt hyggelig å se på dem, og jeg er glad for at dette ikke er (nok et) utdritingsprogram. De klarer seg fint, og det verste som skjer er at smørkremen lages av smeltet smør;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...