Gjest gomle Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Helt enig, helt ufyselig med den haugen med snus nedover tenna. Blir nok boende hjemme resten av livet han der.. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Det skulle likevel ikke forbause meg om han får masse tilbud fra damer etter dette Jeg synes ikke programmet er så interessant lenger. Det begrenser seg hvor mye jeg gidder å titte på andres dagligliv når mannfolka faktisk klarer seg så bra. Damene var jo ganske hysteriske noen av dem, så jeg tenker at ungene har godt av å tilbringe litt tid med ungene alene jeg. 0 Siter
Gjest Lady42 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 jeg blir sjokka over hvor mye noen er avhengig av kona i daglige gjøremål. han mannen i 60 åra som aldri hadde satt på oppvaskmaskina før......da er det ikke mye håp.han skulle ha barnebarn på middag.husker dere? hadde min mann vært så hjelpesløs hadde jeg sparka han ut.her deler vi på alt husarbeid.matlaging og oppvask også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 jeg blir sjokka over hvor mye noen er avhengig av kona i daglige gjøremål. han mannen i 60 åra som aldri hadde satt på oppvaskmaskina før......da er det ikke mye håp.han skulle ha barnebarn på middag.husker dere? hadde min mann vært så hjelpesløs hadde jeg sparka han ut.her deler vi på alt husarbeid.matlaging og oppvask også. Jeg tror ikke det handler bare om hjelpeløse menn, men like mye om kvinner som ikke lar dem slippe til fordi de ikke gjør det på kvinnenes måte. 0 Siter
org Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Datra bærer seg alltid over han - over snusleppa hans, mener jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.