skal Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Har noen timer å slå ihjel på gjennomreise, noen tips? 0 Siter
Gjest Signaturløs Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Bagel og juice ved Nathionaltheateret. Foxx (en eller to x er), ved Nathionaltheateret. Eller nasjonal om du vil :-) Ellers så tror jeg også Hard Rock cafe har nett. 0 Siter
Gjest Meline Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Bagel og juice ved Nathionaltheateret. Foxx (en eller to x er), ved Nathionaltheateret. Eller nasjonal om du vil :-) Ellers så tror jeg også Hard Rock cafe har nett. "Bagel og juice ved Nathionaltheateret." Å, har de åpnet? 0 Siter
Gjest Signaturløs Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 "Bagel og juice ved Nathionaltheateret." Å, har de åpnet? Ja, det er blitt skikkelig fancy. Likte det bedre før jeg da. :-) 0 Siter
skal Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 Bagel og juice ved Nathionaltheateret. Foxx (en eller to x er), ved Nathionaltheateret. Eller nasjonal om du vil :-) Ellers så tror jeg også Hard Rock cafe har nett. Takk! Høres ut som om jeg skal holde meg ved Nathionaltheateret. Hvor har de best kaffe..? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Takk! Høres ut som om jeg skal holde meg ved Nathionaltheateret. Hvor har de best kaffe..? ''Hvor har de best kaffe..?'' Rooster i Østbanehallen. Og Stockfledts ved Tinghuset. Og Evita på Grønland. 0 Siter
Gjest Signaturløs Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Takk! Høres ut som om jeg skal holde meg ved Nathionaltheateret. Hvor har de best kaffe..? Foxx har god kaffe. Men bagel og juice har mye godt av annet også.... :-) Smoothies feks....! 0 Siter
skal Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 ''Hvor har de best kaffe..?'' Rooster i Østbanehallen. Og Stockfledts ved Tinghuset. Og Evita på Grønland. Har de trådløst nett der? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 ''Hvor har de best kaffe..?'' Rooster i Østbanehallen. Og Stockfledts ved Tinghuset. Og Evita på Grønland. Nei, fyttirakkern, Evita på Grønland kan ikke måle seg med Stokker'n Tinghuset ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.