Gå til innhold

Hva angrer du mest på?

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg angrer på at jeg har tatt en utdannelse som var dårlig og som ikke ga meg jobb. Men man kan jo ikke kaste bort livet på å angre. Jeg prøver å tenke på erfaringene studiet ga meg som jeg kan ta med meg videre. Jeg hadde den gang ingen anelse om hva jeg ville bli. Jeg har blitt mer voksen og bedre kjent med meg selv gjennom årene jeg har jobbet og studert. Kanskje jeg kommer til å ta en utdannelse til...?

Gjest ikke venninner
Skrevet

Det er ganske mye, men ting jeg angrer på er at jeg har kastet bort så mye tid og år på enkelte venninner som ikke viste seg å være venninner likevel.

Jeg angrer skikkelig på all den unødige energien jeg har kastet bort på to personer.

Hadde jeg visst hva som ville skje i enkelte tilfeller i livet, så hadde jeg nok handlet ganske annerledes tidligere ja.

Skrevet

Oj, for en trist sak! Men - hvordan greide du å si nei til et slik ønske?

Eg og en annen kamerat mente vi ikkje ville klare å gjennomføre det på grunn av sterke følelser i forhold til det som var skjedd, vi var vel nærmest i sjokk...

Skrevet

Vel, vanskelig å si at jeg _angrer_, for jeg visste jo ingenting.

Men nå i ettertid kan jeg si at jeg burde ha fanget opp/ forstått/ innsett at broren min hadde psykiske vansker - i mange år før han tok livet sitt.

For da kunne jeg (kanskje) ha hjulpet ham...

Men dette er tankespinn.

Gjest ViViola
Skrevet

Eg og en annen kamerat mente vi ikkje ville klare å gjennomføre det på grunn av sterke følelser i forhold til det som var skjedd, vi var vel nærmest i sjokk...

Det kan jeg godt forstå. Og da valgte du nok riktig, hvilket betyr at du ikke må angre så mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...