Gjest jeg er glad for mye Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er glad for mye, men kanskje mest for å ha hatt mot til å skille meg etter mange års ekteskap og begynne å reise og studere. Den høye utdannelsen min er den beste investeringen og har gitt meg enorm livskvalitet. 0 Siter
Gjest svarteste natta Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 jeg er stolt etter å ha dratt utenlands alene,på tross av et snev av angst...hvem vet,kanskje flytter jeg hit en dag?(elsker irland!!!) ellers er jeg stolt over å stille opp 100% for de jeg er glad i!! 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er aller mest glad for at jeg har fått barn. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er aller mest glad for at jeg har klart å oppdra 3 unger alene i min situasjon og at to av dem har blitt to flotte voksne med god utdannelse. Den siste er for ung til å vite hvordan han blir. 0 Siter
Gregga Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 jeg er stolt etter å ha dratt utenlands alene,på tross av et snev av angst...hvem vet,kanskje flytter jeg hit en dag?(elsker irland!!!) ellers er jeg stolt over å stille opp 100% for de jeg er glad i!! Glad for å ha gjort... blir vel litt feil, men jeg er rimelig glad for at jeg overlevde en alvorlig kreftsykdom. Og så klart at jeg fikk datteren i tide før jeg fikk kreft. I begge tilfeller blir det vel riktigere å si at jeg var heldig, men men..glad lell:-) 0 Siter
Gjest svarteste natta Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er aller mest glad for at jeg har klart å oppdra 3 unger alene i min situasjon og at to av dem har blitt to flotte voksne med god utdannelse. Den siste er for ung til å vite hvordan han blir. ikke dårlig å være alenemor,godt gjort:) 0 Siter
Gjest svarteste natta Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Glad for å ha gjort... blir vel litt feil, men jeg er rimelig glad for at jeg overlevde en alvorlig kreftsykdom. Og så klart at jeg fikk datteren i tide før jeg fikk kreft. I begge tilfeller blir det vel riktigere å si at jeg var heldig, men men..glad lell:-) ja,det er godt du overlevde:) kreft er jo en sykdom som tar mange liv... godt du har et barn du kan glede deg over også 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 ikke dårlig å være alenemor,godt gjort:) Når jeg tenker tilbake, tror jeg det har vært ganske slitsomt ) Men heldigvis vet jeg ikke om noe annet og ungene ville jeg ikke vært foruten. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Eg og er glad for at eg har stillt opp 100% for de eg er glad i. Spesielt for sønnen vår, og for å ha "pleid" far min i de månedene han var kreftsjuk og frem til han døde. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er aller mest glad for at jeg har fått barn. Enig. For det er ingen selvfølge. Ingen andre opplevelser av noen art i mitt liv, kan måle seg med å få barn. :-) 0 Siter
Spirello Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1236150380' post='4104097] Enig. For det er ingen selvfølge. Ingen andre opplevelser av noen art i mitt liv, kan måle seg med å få barn. :-) Samma her ) Også er jeg glad for at jeg kom meg ut av et ulykkelig samliv (for begge to), og valgte å tørre å satse alt på min nåværende samber ) Aldri hatt det så bra! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er glad for at jeg ikke tok abort når jeg ble gravid, på tross av uheldige omstendigheter. Jeg er glad for at jeg tok med sønnen min når jeg flyttet fra eksen. Jeg er også utrolig glad for at jeg ga min nåværende samboer en real sjanse på tross av at jeg var skeptisk til å bli sammen med han. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 At jeg tok en solid utdannelse, fikk fast jobb og var 27 år gammel før jeg fikk mitt første barn 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er også glad for mye, men jeg tror nok at jeg er mest glad for at vi bestemte oss for å gå i gang med adopsjon. Nå har vi nemlig to helt fantastiske barn. Tenkt om vi ikke gjorde det.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er glad for at jeg investerte svært mye tid og krefter i mine besteforeldre de siste årene de levde. Og så er jeg veldig glad for at jeg har fått ut fingeren og kommet i gang med en høyere utdanning etter mange år i arbeidslivet. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er aller mest glad for at jeg har klart å oppdra 3 unger alene i min situasjon og at to av dem har blitt to flotte voksne med god utdannelse. Den siste er for ung til å vite hvordan han blir. Det kan du være stolt av! 0 Siter
ingoen Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Tja, jeg har gjort ganske mye, til tross for at jeg ikke er 30 enda. Det jeg er aller mest takknemlig for, er at jeg valgte meg en kristen mann som jeg kan dele troen på Jesus med. Det gir ekteskapet en ekstra dimensjon, og det er fantastisk å ha en person som er så nær meg fysisk og psykisk. I tillegg er jeg svært glad for at vi begge har satset på utdannelse og gode jobber, til tross for at vi ble foreldre i ganske ung alder. Ser bare tydeligere og tydeligere at utdannelse ofte er nøkkelen til en OK fremtid, både her i Norge og i andre land. Jeg også svært takknemlig for våre to barn, som har blitt til etter hele 5 graviditeter (mistet 3 stk i uke 11-16).Jammen ingen selvfølge å få lov til å bli foreldre, jeg er evig takknemlig for dette privilegiet. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Det er veldig mye jeg er glad for at jeg gjorde som førte til at jeg er der jeg er i dag og har de barna jeg har, kjæresten jeg har og har det generelt veldig bra. Men ser jeg mer egoistisk på det, må det å ta lappen på motorsykkel noe av det beste jeg har gjort. :-) Alle opplevelsene jeg har hatt i forhold til den. Alle menneskene jeg har møtt på grunn av den. Alle reisene, landene, naturopplevelsene og samholdet jeg har følt fordi jeg tok den lappen, ville jeg ikke vært foruten. :-) 0 Siter
Mistera Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er veldig glad for at jeg tok sjansen og dro til utlandet for å få utvidet horisonten min, dette har gitt meg gode arbeidsskunnskaper som vi ikke har her i Norge + at jeg har en engelsk og et nordisk språkegenskaper som man bare får ved å praktisere det i dagliglivet, og ikke minst forstå å leve i en annen kultur. Ja også er jeg meget gla for at jeg nå snart har vært rusfri i godt og vel 13 år:D uten å se meg såmye tilbake 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.