Mrs D Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er veldig glad for at jeg tok sjansen og dro til utlandet for å få utvidet horisonten min, dette har gitt meg gode arbeidsskunnskaper som vi ikke har her i Norge + at jeg har en engelsk og et nordisk språkegenskaper som man bare får ved å praktisere det i dagliglivet, og ikke minst forstå å leve i en annen kultur. Ja også er jeg meget gla for at jeg nå snart har vært rusfri i godt og vel 13 år:D uten å se meg såmye tilbake ''at jeg har en engelsk og et nordisk språkegenskaper som man bare får ved å praktisere det i dagliglivet,'' Tja, kanskje ikke imponerende akkurat .... (Måtte bare ettersom du selv fremhevet språkegenskapene dine så voldsomt....) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 ''at jeg har en engelsk og et nordisk språkegenskaper som man bare får ved å praktisere det i dagliglivet,'' Tja, kanskje ikke imponerende akkurat .... (Måtte bare ettersom du selv fremhevet språkegenskapene dine så voldsomt....) Hvorfor er det imponerende å være flink i språk? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er veldig glad for at jeg tok sjansen og dro til utlandet for å få utvidet horisonten min, dette har gitt meg gode arbeidsskunnskaper som vi ikke har her i Norge + at jeg har en engelsk og et nordisk språkegenskaper som man bare får ved å praktisere det i dagliglivet, og ikke minst forstå å leve i en annen kultur. Ja også er jeg meget gla for at jeg nå snart har vært rusfri i godt og vel 13 år:D uten å se meg såmye tilbake Veldig bra, Mistera! Det er utrolig bra gjort å komme seg ut av rus, og i tillegg ta utdannelse. Kun en liten brøkdel av rusbelastede mennesker klarter å få livet på rett kjøl, så jeg er mektig imponert :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hvorfor er det imponerende å være flink i språk? Ops!!!! Det skulle stå: Hvorfor er det IKKE imponerende....? 0 Siter
Mrs D Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Ops!!!! Det skulle stå: Hvorfor er det IKKE imponerende....? Du kan jo se på setninga jeg siterer, er det god norsk, syns du? ''et nordisk språkegenskaper som man bare får ved å praktisere det i dagliglivet* Hva? Er dette god norsk? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er glad for at jeg har hatt mannen min som god støtte i mange år. Vi har vært gjennom gode og vanskelige tider sammen men vi har holdt sammen. Jeg er glad for at vi at vi fikk en frisk og nydelig sønn. Jeg er glad for at jeg har tatt utdannelse fordi det ga meg god erfaring i livet, men samtidig angrer jeg på at jeg ikke studerte til noe som ville gitt meg trygg og god jobb. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er veldig glad for at jeg har bodd i flere land enn Norge. Jeg er glad for at jeg har hatt endel kjærester før jeg ble sammen med mannen min. Også er jeg utrolig glad for at jeg valgte å fortsette å være sammen med mannen min 0 Siter
katrine69 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Fin tråd! )) Er glad for at jeg har fått barn på flere måter ;-)) For at jeg greide å flytte fra en gal mann. For at jeg torde å satse på en ny mann :-))) 0 Siter
org Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er mest glad for å ha "gjort" mann og barn. :-) Jeg er også glad over å ha tatt utdannelse, som sikkert leder til fast jobb etterhvert... Og så er jeg sjeleglad for å ha tatt førerkortet!!! Hvordan klarte jeg meg uten? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Få barn nr 2. 2 barn er helt perfekt, vet ikke hva jeg skulle gjort uten..... 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er veldig glad for at jeg tok sjansen og dro til utlandet for å få utvidet horisonten min, dette har gitt meg gode arbeidsskunnskaper som vi ikke har her i Norge + at jeg har en engelsk og et nordisk språkegenskaper som man bare får ved å praktisere det i dagliglivet, og ikke minst forstå å leve i en annen kultur. Ja også er jeg meget gla for at jeg nå snart har vært rusfri i godt og vel 13 år:D uten å se meg såmye tilbake At du har vært rusfri i 13 år er virkelig noe å være stolt av. Jeg bøyer meg i støvet for det, jeg har jobbet med rusmisbrukere og vet hvor vanskelig det er å holde seg rusfri over så lang tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.