Gå til innhold

Hva skjer med landet Norge?

Anbefalte innlegg

Gjest zilja
Skrevet

Nå kommer ettervirkningene av at vi har tatt inn for mange, og vært for naive.

Norge blir avkristnet, og mange av våre verdier faller bort. Ytringsfriheten blir innskrenket, og folk er livredde for å bli kalt rasist.

Detteer bare begynnelsen, tror jeg. Desverre.

Enig.

Skrevet

Norge blir avkristnet, og mange av våre verdier faller bort. Ytringsfriheten blir innskrenket, og folk er livredde for å bli kalt rasist.

Norge blir avkristnet.....eh....Og det skal innvandrere ha skylden for? Hadde du gått oftere i kirken om slapp disse mørkhudede i landet vårt??

Greitt nok å være kritisk til innvandring men la oss slippe slik "billigargumentasjon". Men jeg skjønner forsåvidt Siv Jensen. Disse dårlige argumentene slår like godt an hos hennes velgere som "billig bensin og sprit"

Gjest Løveføtter
Skrevet

Det tror jeg også, desverre.

Gjest Løveføtter
Skrevet

Norge blir avkristnet.....eh....Og det skal innvandrere ha skylden for? Hadde du gått oftere i kirken om slapp disse mørkhudede i landet vårt??

Greitt nok å være kritisk til innvandring men la oss slippe slik "billigargumentasjon". Men jeg skjønner forsåvidt Siv Jensen. Disse dårlige argumentene slår like godt an hos hennes velgere som "billig bensin og sprit"

''Hadde du gått oftere i kirken om slapp disse mørkhudede i landet vårt??

''

Det er ikke hudfargen det er snakk om, men andre relgioner og holdninger som følger med dem.

Skrevet

''Hadde du gått oftere i kirken om slapp disse mørkhudede i landet vårt??

''

Det er ikke hudfargen det er snakk om, men andre relgioner og holdninger som følger med dem.

Ok, men hva har disse menneskene med en annen religion gjort for å avkristne oss?? Vi står da virkelig fritt til å utøve vår religion i den grad vi bare ønsker? Tror man skal være temmelig fundamentalistisk kristen i Norge for å bli nektet å utøve sin religion gitt:-)

Gjest Løveføtter
Skrevet

Ok, men hva har disse menneskene med en annen religion gjort for å avkristne oss?? Vi står da virkelig fritt til å utøve vår religion i den grad vi bare ønsker? Tror man skal være temmelig fundamentalistisk kristen i Norge for å bli nektet å utøve sin religion gitt:-)

Det er ikke dem jeg legger skylden på, for å si det sånn. Så klart de vil ha sin relgion, ingen kan nekte dem det.

Det jeg syns er trist er at veldig mange vil ha bort alt som har med kristendom å gjøre, det er jo noe av vår "kulturarv". Men når våre nye landsmenn ønsker seg forandringer i vårt land, da skal vi helst føye oss etter dem, for ellers blir vi jo nesten tatt for å være rasister.

Mrs. Wallace
Skrevet

''Norge blir avkristnet''

Avkristningen av Norge startet lenge før de store innvandrerbølgene kom, og den klarer vi utmerket å holde på med selv, helt uten hjelp av folk med andre religioner.

Hvor ofte går du selv i kirken?

Skrevet

Det tror eg du har mye rett i.

Naiviteten i forhold til dette er det (etter mitt syn) først og fremst Arbeiderpartiet sin "kvinnegruppe" som er ansvarlig for, og de har oppnådd det stikk motsatte av det som var intensjonen.

Fremmedfrykten øker, og bidrar til rasisme, desverre.

Det burde de ha skjønt for "30 år" siden!

Skrevet

Det er jo en naturlig utvikling til et moderne multikulturelt samfunn, det er vel vanskelig å vite hvor man skal sette grensene uten å bryte menneskerettigheter og ytringsfrihet?

Jeg er glad det ikke er meg som skal bestemme hvor de grensene skal gå hvertfall.

hidi, the scorpion
Skrevet

''Norge blir avkristnet''

Avkristningen av Norge startet lenge før de store innvandrerbølgene kom, og den klarer vi utmerket å holde på med selv, helt uten hjelp av folk med andre religioner.

Hvor ofte går du selv i kirken?

Er troende, men det er selvfølgelig ikke Islam som står for avkristningen av Norge.

Men vi trenger heller ikke deres påbud/forbud, som gjelder spesifikt for Islam.

Mrs. Wallace
Skrevet

Er troende, men det er selvfølgelig ikke Islam som står for avkristningen av Norge.

Men vi trenger heller ikke deres påbud/forbud, som gjelder spesifikt for Islam.

Jeg er også troende, men det er ikke fra muslimer vi får de største problemene i forhold til utøvelse av kristendom. Det er det human-etikerne som står for, erkenorske alle som en. Muslimer generelt har en mye større respekt for Den norske kirken enn hva norske ateister har.

Det blir litt drøyt å gi innvandring skylden her, altså.

mil1365380270
Skrevet

Jeg stusser også over at den antikristne holdningen og avkristningen er så utbredt, mens man holder hendene over andre religioner, og kaller det mangfold og kultur/kulturarv.

Skrevet

Jeg er også troende, men det er ikke fra muslimer vi får de største problemene i forhold til utøvelse av kristendom. Det er det human-etikerne som står for, erkenorske alle som en. Muslimer generelt har en mye større respekt for Den norske kirken enn hva norske ateister har.

Det blir litt drøyt å gi innvandring skylden her, altså.

Kjempenig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...