Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

25

• Lillemus

24

• Lotte :o)

21

• candyqueen_83

13

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er det en nøkkelholder? Det er ikke en lås, da? Uansett, den var artig! _Jeg_ ville syntes den var morsommere som mann.... ;-)

Skrevet

Jammen finnes det mye man kan fylle skapene med:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13915487

Det er ingen ende på mulighetene:-)

Fordelen med den der er jo at den ikke tar all verdens plass, i motsetning til f eks den popcorn-maskina med diger bolle på som var en juleslager for noen år siden. Tenker mange slike tar opp mye plass rundt omkring!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236174354' post='4104412]

Jeg var ikke på nettsiden der. De selger bl.a. "utrolig sexy tørkeruller..." *hehe*

Ja, er det noe man bare MÅ ha, så er det jo det;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Fordelen med den der er jo at den ikke tar all verdens plass, i motsetning til f eks den popcorn-maskina med diger bolle på som var en juleslager for noen år siden. Tenker mange slike tar opp mye plass rundt omkring!

Og pastamaskin - husker vi fikk to til bryllupet vårt, som vi heldigvis hadde vett til å bytte.

Skrevet

Du vil ikke si at du former burgerne dine for hånd?! *Sjokkert*

Vi får håpe hun velger Burger King, framfor å finne på det! ;-)

Skrevet

Jeg er glad jeg ikke er av den sorten som anskaffer alskens maskiner... Hold deg fast: pappa har en popcornmaskin i kjeller'n, av tivoli-fomat, til mammas store fortvilelse...! Han har fått den gratis, men han hadde væt truandes til å kjøpe den også ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236175457' post='4104442]

Jeg er glad jeg ikke er av den sorten som anskaffer alskens maskiner... Hold deg fast: pappa har en popcornmaskin i kjeller'n, av tivoli-fomat, til mammas store fortvilelse...! Han har fått den gratis, men han hadde væt truandes til å kjøpe den også ;-)

''pappa har en popcornmaskin i kjeller'n, av tivoli-fomat, til mammas store fortvilelse...! Han har fått den gratis, men han hadde væt truandes til å kjøpe den også ;-)''

Er pappan din i slekt med pappan min?! Det der hadde vært noe pappan min hadde vært absolutt troendes til å gjøre. Hadde ikke forundret meg ett sekund.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236175457' post='4104442]

Tivoliformat, du, det var ikke snaut! .-)

Jeg er også litt allergisk mot alskens maskiner som gjør ting som man ikke kan bruke vanlige kjeler og annet ordinært kjøkkenutstyr til.

Greit nok at f eks riskoker gir enda bedre resultat enn å koke risen i kjel, men med mindre riskoking er en daglig foreteelse, ser jeg ikke helt poenget. Kjel funker utmerket!

Likeså med eggekoker. ;-)

Skrevet

Jeg er også litt allergisk mot alskens maskiner som gjør ting som man ikke kan bruke vanlige kjeler og annet ordinært kjøkkenutstyr til.

Greit nok at f eks riskoker gir enda bedre resultat enn å koke risen i kjel, men med mindre riskoking er en daglig foreteelse, ser jeg ikke helt poenget. Kjel funker utmerket!

Eller pannekakejern...

Skrevet

Jepp, den har myntinnkast! *hehe* Brutter'n gjorde seg noen slanter på den i ungdomstida :-)

Eggekoker er fantastisk! Jeg bruker den flere ganger pr uke. Går det an å koke egg perfekt uten, altså? ;-)

Skrevet

Eller pannekakejern...

E det noe som heter det? *hehe* Ikke oppdatert, jeg ;-)

Skrevet

''pappa har en popcornmaskin i kjeller'n, av tivoli-fomat, til mammas store fortvilelse...! Han har fått den gratis, men han hadde væt truandes til å kjøpe den også ;-)''

Er pappan din i slekt med pappan min?! Det der hadde vært noe pappan min hadde vært absolutt troendes til å gjøre. Hadde ikke forundret meg ett sekund.

*s*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236175955' post='4104453]

Jepp, den har myntinnkast! *hehe* Brutter'n gjorde seg noen slanter på den i ungdomstida :-)

Eggekoker er fantastisk! Jeg bruker den flere ganger pr uke. Går det an å koke egg perfekt uten, altså? ;-)

''Eggekoker er fantastisk! Jeg bruker den flere ganger pr uke. Går det an å koke egg perfekt uten, altså? ;-)''

Seriøst? Jeg bruker vanlig kjele jeg. Noen ganger sprekker et egg, men det spiller da ingen rolle. :o) Når jeg lager tomatsuppe og skal ha både egg og makaroni bruker jeg samme kjelen og hiver makaronien oppi eggevannet etter 5 min og koker det i 5 min til. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...