candyqueen_83 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Nei, man blir ikke fet av det. To brødblingser, ost og hamburgerrygg + krydder og så i jernet som ikke trengs å smøres. Gjerne med tomatskiver eller paprika i mellom hvis man har. Jeg blir ikke fet av det i hvert fall. Og ikke får jeg vondt i magen heller som jeg gjør av brød til vanlig. Jo, hvis man har masse smør, og masse ost som jeg må ha på min toast. Og ikke holder det med to skiver, det må være minst fire. Jeg blir mye mindre mett av en toast enn av to vanlige brødskiver. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jo, hvis man har masse smør, og masse ost som jeg må ha på min toast. Og ikke holder det med to skiver, det må være minst fire. Jeg blir mye mindre mett av en toast enn av to vanlige brødskiver. Hysj ;o) Jeg spiser også fire, men bruker ikke smør, da blir jo brødet mykt 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hysj ;o) Jeg spiser også fire, men bruker ikke smør, da blir jo brødet mykt Nei, det blir sprøtt .. Jeg tar gjerne litt smør på utsiden også jeg skjønner du ;O)))) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Nei, man blir ikke fet av det. To brødblingser, ost og hamburgerrygg + krydder og så i jernet som ikke trengs å smøres. Gjerne med tomatskiver eller paprika i mellom hvis man har. Jeg blir ikke fet av det i hvert fall. Og ikke får jeg vondt i magen heller som jeg gjør av brød til vanlig. Jeg bruker vanlig hvitost, ikke mager og alle meieriprodukter klasker seg rett på hoftene mine. ) 0 Siter
morsan Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Skrevet 5. mars 2009 *Ops. Skjønner at hun skal holde kjeft om at kjøttkaker varmes i kokende vann - ikke i sausen - som helles _over_ både kjøkkkaker og potet etter at maten har kommet på tallerkenen....* ;-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har en Braun kjøkkenmaskin med blender, men synes det er litt pes å måtte frem med hele greia hver gang jeg skal bruke blenderen - dessuten er det så mange deler å rengjøre på den. Så jeg ønsker meg en "ren" blender, ikke en hel kjøkkenmaskin. Jeg har kjøkkenmaskina lett tilgjengelig på en vipp opp-hylle i et kjøkkenskapskap, og trenger ikke løfte den fram. Blender-delen står i et annet skap, men settes bare oppå - uten noe styr. Fryktelig lenkelt og greit. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Kjøttkaker i saus?! Er du gal? Tror du virkelig at barn2 spiser brun saus? Barn1 drukner gjerne kjøttkakene i brun saus, barn2 ser på med vemmelse. Hehe, ikke sant... min vil ennå ha mosede poteter dynket i saus og vann-kokte kjøttkaker _ved siden av han også_, så asbergermammaen som koker kjøttkakene i kjele ved siden av sausen, har ennå støtte hos jr... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Tivoliformat, du, det var ikke snaut! .-) Jeg er også litt allergisk mot alskens maskiner som gjør ting som man ikke kan bruke vanlige kjeler og annet ordinært kjøkkenutstyr til. Greit nok at f eks riskoker gir enda bedre resultat enn å koke risen i kjel, men med mindre riskoking er en daglig foreteelse, ser jeg ikke helt poenget. Kjel funker utmerket! Likeså med eggekoker. ;-) Eggkoker bruker vi hver lørdag og søndag, da får vi ferskkokte egg til frokost, tror vi har hatt maskinen i 20 år og den funker like fint. Nett og hendig husholdningsdings. 0 Siter
illuminatum Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 ''Går i 18-pk her også. Går vel en kartong i uka omtrent ) Til to personer.'' Oi, nå ble jeg nesten bekymret for kolesterolnivået deres *s* Ikke så begeistret for egg, jeg... Nå er det vel bevist at egg ikke øker kolestrolnivået i kroppen? 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jeg bruker vanlig hvitost, ikke mager og alle meieriprodukter klasker seg rett på hoftene mine. ) Jeg legger på meg av brød og får vondt i magen av det også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.