jubalong70 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Da kan det virke som om jeg kan få meg en tur til "junaiten" til sommeren. Men er det ikke noen nye regler for innreise der? Noe om at man må registrere seg på forhånd eller noe slikt? Noen som vet hvor man gjør dette? 0 Siter
mrxx Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Ja, før så fylte du ett skjema på flyet, nå skal du gjøre det på forhånd og på nett. Jeg tror jeg har adressen ett sted, jeg skal også til USA til sommeren:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Gå inn på ambasadens nettside, norway.usembassy.gov. Klikk deg videre til ESTA-registrering og på "norsk" for å få norsk versjon. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 Gå inn på ambasadens nettside, norway.usembassy.gov. Klikk deg videre til ESTA-registrering og på "norsk" for å få norsk versjon. Jupp, fant den Nå har jeg registrert meg, så nå er det bare å få logistikken til å gå i hop Hvor skal du? 0 Siter
mrxx Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jupp, fant den Nå har jeg registrert meg, så nå er det bare å få logistikken til å gå i hop Hvor skal du? Jeg skal kjøre på tvers med en Harley:-) 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jupp, fant den Nå har jeg registrert meg, så nå er det bare å få logistikken til å gå i hop Hvor skal du? Jeg skal også over dammen, men vet du om vet du hvor lang tid i forveien man må ordne dette? *har det med å utsette* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 Jeg skal kjøre på tvers med en Harley:-) Å herre min!!!! Så utrolig herlig!!!!! Kjenner jeg blir vanvittig misunnelig (på den gode måten da ). Vær så snill og nyyyyyt, og tenk litt på jubalong som så gjerne skulle vært med 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 Jeg skal også over dammen, men vet du om vet du hvor lang tid i forveien man må ordne dette? *har det med å utsette* Vet ikke helt grensa, men det var en tid i forveien i alle fall. Når du har registrert deg, er den gyldig i 2 år - så du behøver ikke reise med en gang. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Vet ikke helt grensa, men det var en tid i forveien i alle fall. Når du har registrert deg, er den gyldig i 2 år - så du behøver ikke reise med en gang. Jøss så flott, da må jeg få fikset det :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Å herre min!!!! Så utrolig herlig!!!!! Kjenner jeg blir vanvittig misunnelig (på den gode måten da ). Vær så snill og nyyyyyt, og tenk litt på jubalong som så gjerne skulle vært med Jeg elsker å kjøre mc, så jeg kommer garantert til å nyte. Dette er en nær-orgasme-opplevelse:-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg skal kjøre på tvers med en Harley:-) DET er det nok mange som misunner deg! Meg selv inkludert, selv om jeg ville kjøpt meg en gammel Buick Skylark og kjørt rundt med. Route 66. God tur! 0 Siter
mrxx Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 DET er det nok mange som misunner deg! Meg selv inkludert, selv om jeg ville kjøpt meg en gammel Buick Skylark og kjørt rundt med. Route 66. God tur! Takk for det:-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jeg skal kjøre på tvers med en Harley:-) Åååhh, DET skal jeg også gjøre før jeg dør. Skal bare få litt større unger først *heller gjødselvann på barna* 0 Siter
Gjest reiser ofte dit Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jeg dro dit i januar og registrerte meg på forhånd. Det var likevel ingen forskjell så jeg tror ikke reglene var trådt i kraft. Kanskje de er det nå. Siden jeg reiser mye til USA blir jeg ikke lei meg når jeg slipper de skjemaene på flyet. 0 Siter
Gjest reiser ofte dit Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jeg skal kjøre på tvers med en Harley:-) Skal du reise alene eller sammen med noen? Nå er jeg misunnelig....................helt grønn og gul, ja lilla også... 0 Siter
mrxx Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Åååhh, DET skal jeg også gjøre før jeg dør. Skal bare få litt større unger først *heller gjødselvann på barna* Da er det bare å begynne å spare nå, så kan du dra akkurat da det passer deg:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Skal du reise alene eller sammen med noen? Nå er jeg misunnelig....................helt grønn og gul, ja lilla også... Hele familien for det første, men det er ca. 25 mc'er i følge, pluss eventuelt hvis noen ønsker å kjøre bil. Så totalt antall mennesker kan være mellom 30 og 50, jeg kjenner ikke til hvor mange det blir på "min" gruppe. Du får henge deg på:-) 0 Siter
Gjest reiser ofte dit Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Hele familien for det første, men det er ca. 25 mc'er i følge, pluss eventuelt hvis noen ønsker å kjøre bil. Så totalt antall mennesker kan være mellom 30 og 50, jeg kjenner ikke til hvor mange det blir på "min" gruppe. Du får henge deg på:-) Høres fristende ut.......................drømme.............. 0 Siter
mrxx Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Høres fristende ut.......................drømme.............. Da er det bare å begynne å spare og reise da du har nok penger:-) Har du mc sertifikat? Hvis ikke får du finne deg en som du kan sitte på med. 0 Siter
Gjest reiser ofte dit Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Da er det bare å begynne å spare og reise da du har nok penger:-) Har du mc sertifikat? Hvis ikke får du finne deg en som du kan sitte på med. Jeg har ikke mc sertifikat, så jeg må nok finne meg noen å sitte bak............ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.