Gå til innhold

menn og motstridenhet

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuulla
Skrevet

Kjæresten min sier at han ikke liker når damer er tynne. Vi ser på TV, og når en tynn dame kommer på skjermen, pleier han å si sånn "æsj hun der var tynn". MEN samtidig henger det plakater av tynne damer på veggen på rommet hans.... Hva er greien? (jeg er foresten slank selv, så det er ikke noe han sier for å trøste meg...) Skjønner meg ikke på mannfolk. Dette her har jeg merket før også... De sier slike ting, og feks at for store pupper ikke er fint, men plutselig virker det ikke akkurat som det... Kan noen forklare meg dette?

Skrevet

Det er forskjell på fantasi og virkelighet. Det man drømmer om trenger ikke alltid være det man vil ha. Jeg kan godt sikle over bilder av lekre mannfolk, brune og velformede... , men vært gift med en posør, nei æsj....aldri i livet!

Skrevet

Det er forskjell på fantasi og virkelighet. Det man drømmer om trenger ikke alltid være det man vil ha. Jeg kan godt sikle over bilder av lekre mannfolk, brune og velformede... , men vært gift med en posør, nei æsj....aldri i livet!

Javel, så han vurderer å gfite seg med damene på tv da, siden han stadig kommenterer at de er for tynne? Det der var det jo ingen logikk i...

Skrevet

Javel, så han vurderer å gfite seg med damene på tv da, siden han stadig kommenterer at de er for tynne? Det der var det jo ingen logikk i...

Sa jeg virkelig det, he-he

Skrevet

Har litt inntrykk av at mannfolka våre skal være sånn litt joviale overfor oss damer og si sånt fordi det ser bra ut på "samlivs-cv´et" deres. Men innimellom drømmer nok de fleste menn om snertne damer i alle utforminger, hva enten de er i et forhold eller ikke. Det må nok vi damer bare innse. Det er jo langt mellom en ufarlig drøm og handling heldigvis, for de fleste.

Skrevet

Jeg bare lurer på hvor gammel han er? Det høres ut som han bor hjemme på gutterommet ennå (han har plakater på veggen på rommet sitt sier du...), ergo er han vel bare en guttunge?

Ikke ta det så tungt du, han er nok ikke klar over hvordan du tar det han sier. Om det plager deg så får du si det til ham. Jeg tror ikke han mener noe særlig med det.

Skrevet

Jeg bare lurer på hvor gammel han er? Det høres ut som han bor hjemme på gutterommet ennå (han har plakater på veggen på rommet sitt sier du...), ergo er han vel bare en guttunge?

Ikke ta det så tungt du, han er nok ikke klar over hvordan du tar det han sier. Om det plager deg så får du si det til ham. Jeg tror ikke han mener noe særlig med det.

''Det høres ut som han bor hjemme på gutterommet ennå (han har plakater på veggen på rommet sitt sier du...), ergo er han vel bare en guttunge?''

Tenkte det samme selv, men man vet jo aldri. På et av disse oppussingsprogrammene som går på BBC så jeg at de pusset opp hjemmet til en godt voksen mann med plakater klistret opp i stua og over alt;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...