Gå til innhold

Har akkurat fått telefon fra banken

Anbefalte innlegg

Skrevet

og den ene kontoen min er tømt! Uttak i Polen! Fy flate..nå er jeg sint! Heldigvis var det bare drøye 4000 på kortet, men det skulle liksom være husholdsningsbudsjettet mitt frem til lønning, og det ergrer meg grønn at en polakk mesker seg på mine surt opptjente penger. Nå får jeg bare ta dypdykk i fryser'n og haike på jobb *#"!!*^@`\%*!

Skrevet

Du får hvertfall tilbake deler av beløpet når kortet er stjålet, om ikke det hele!

Skrevet

Banken erstatter vel slik svindel?

Joda, og heldigvis for det. Det er disse tjuvraddene som plager meg mest. Ønsker bare å slå dem i hodet med no hardt!

Skrevet

Opplevde det samme i jula, ble svindlet for 10.000,-

Skikkelig irriterende.

Gjest vingla
Skrevet

Uff, det er ille. Mistet du kortet eller var det noen som svindlet over nett?

Skrevet

Du får hvertfall tilbake deler av beløpet når kortet er stjålet, om ikke det hele!

Kortet er ikke stjålet. Det var ett eller annet på lokalnyhetene i går om en Jet-stasjon i området. Gubben fyllte bensin der med mitt kort i går kveld

Skrevet

Uff, det er ille. Mistet du kortet eller var det noen som svindlet over nett?

Vi tror det er fra en bensinpumpe

Skrevet

Vi tror det er fra en bensinpumpe

Ja, da fyller du på Jet stasjoner? svindlernes favorit, stasjoner uten kamera.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, da fyller du på Jet stasjoner? svindlernes favorit, stasjoner uten kamera.

Lønner seg nok å bruke jet-kort ja.. Jeg fyller aldri med bankkort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...