3stakk Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 og den ene kontoen min er tømt! Uttak i Polen! Fy flate..nå er jeg sint! Heldigvis var det bare drøye 4000 på kortet, men det skulle liksom være husholdsningsbudsjettet mitt frem til lønning, og det ergrer meg grønn at en polakk mesker seg på mine surt opptjente penger. Nå får jeg bare ta dypdykk i fryser'n og haike på jobb *#"!!*^@`\%*! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Du får hvertfall tilbake deler av beløpet når kortet er stjålet, om ikke det hele! 0 Siter
3stakk Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 Banken erstatter vel slik svindel? Joda, og heldigvis for det. Det er disse tjuvraddene som plager meg mest. Ønsker bare å slå dem i hodet med no hardt! 0 Siter
waxo Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Opplevde det samme i jula, ble svindlet for 10.000,- Skikkelig irriterende. 0 Siter
Gjest vingla Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Uff, det er ille. Mistet du kortet eller var det noen som svindlet over nett? 0 Siter
3stakk Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 Du får hvertfall tilbake deler av beløpet når kortet er stjålet, om ikke det hele! Kortet er ikke stjålet. Det var ett eller annet på lokalnyhetene i går om en Jet-stasjon i området. Gubben fyllte bensin der med mitt kort i går kveld 0 Siter
3stakk Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 Uff, det er ille. Mistet du kortet eller var det noen som svindlet over nett? Vi tror det er fra en bensinpumpe 0 Siter
Spenning Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Vi tror det er fra en bensinpumpe Ja, da fyller du på Jet stasjoner? svindlernes favorit, stasjoner uten kamera. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Ja, da fyller du på Jet stasjoner? svindlernes favorit, stasjoner uten kamera. Lønner seg nok å bruke jet-kort ja.. Jeg fyller aldri med bankkort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.